Zabawa w poszukiwanie rynsztunków nie kończy się wraz z zawartością podstawowej wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Dodatek Krew i wino oferuje bowiem kilka dodatkowych zestawów, w tym arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota. W niniejszym artykule przedstawiamy, gdzie znaleźć arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota, co należy zrobić, aby go zdobyć, oraz jakie ma statystyki i wymagania. Poniżej zamieszczamy także mapę z kluczowymi lokacjami.
Spis treści:
Na początek wymagania:
Poszukiwania odbędą się w księstwie Toussaint, gdzie rozgrywa się akcja dodatku Krew i wino. Odnalezienie poszczególnych schematów składających się na arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota jest dość proste, niemniej w razie potrzeby oferujemy również poniższą mapę, podpowiadającą, gdzie należy się udać.
Aby znaleźć schematy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Kota, najpierw musisz porozmawiać ze zbrojmistrzem Zdravko w Toussaint (punkt 1. na mapie), a potem – na podstawie wyniesionej od niego wiedzy – udać się do rezydencji Bartolomeo de Launay (punkt 2.).
Po dotarciu do rezydencji znajdziesz zamknięte drzwi. Wejdź na drewniane rusztowanie i dostań się do środka, gdzie spotkasz grupę bandytów. Warto skorzystać ze znaku Quen w celu wzmocnienia bohatera, a także atakować wrogów znakami Igni (podpalając całą grupę rzezimieszków) lub Aard. Ten ostatni pozwoli na przewracanie bandytów, co z kolei otworzy drogę do zadawania ciosów mieczem.
Po walce porozmawiaj z uwięzionym mężczyzną, a potem przeszukaj zwłoki, aby uzyskać wiadomość i klucz do rezydencji. Wróć do zamkniętych drzwi. Po przekroczeniu progu skręć w lewo. Natkniesz się na budynek, a w środku na ścianie znajdziesz obraz. Obok niego jest list i schemat na zbroję arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Kota.
Po przeczytaniu listu dowiesz się o zamku Arthach (punkt 3. na mapie), który znajduje się na północny zachód od willi, w której przebywasz. Po opuszczeniu dworu udaj się w tamtym kierunku. Dotrzesz do ruin i sporej grupy bandytów. Aby wygrać starcie bez ponoszenia dużych strat, warto prowokować ich do ataku, po czym z dystansu osłabiać oponentów znakami.
Po rozprawieniu się z przeciwnikami wejdź po schodach do środka kamiennej budowli, a potem na kamienny mostek, gdzie znajdziesz skrzynkę. W środku jest list herszta, który należy przeczytać. Są tutaj też schematy na spodnie i buty arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Kota.
Według wiadomości z notatki herszta Duszne Doły (punkt 4. na mapie) znajdują się na południe od ruin. Po dotarciu na miejsce odszukaj wejście do jaskini i wejdź do środka. Natkniesz się tam na wiele niebezpiecznych roślin. Postaraj się zabić je w środku. Jeżeli się rozwiną, to pamiętaj o unikaniu ich jadu; stosuj uniki wtedy, kiedy zmieniają kształt – jest to zwiastun rychłej, niosącej obrażenia eksplozji.
W jaskini potworów staraj się walczyć z tymi roślinami jeden-na-jeden. Idź dalej, aż dojdziesz do komnaty, gdzie natkniesz się na pryczę i leżącą obok niej torbę. Jest tutaj dość ciemno, więc warto pomagać sobie wiedźmińskimi zmysłami (zobacz obrazek poniżej). W torbie znajdziesz ostatni list i trzy schematy: arcymistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu Kota, arcymistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu Kota oraz arcymistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu Kota. Po zabraniu schematów wyjdź z jaskini, a misja automatycznie się zakończy. W celu wykonania wszystkich elementów tworzących arcymistrzowski rynsztunek szkoła Kota musisz wrócić do warsztatu Zdravko ze schematami i zlecić ich realizację.
Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota w Wiedźminie 3 ma następujące statystyki:
Inne poradniki ułatwiające zdobycie wiedźminowskich rynsztunków:
Mogą Cię zainteresować: