Arcymistrzowski rynsztunek Kota w Wiedźminie 3 – jak go zdobyć?

| autor: Wiktor Granowski | Przeczytasz w 4 minuty
Zwiększ rozmiar tekstu
Arcymistrzowski rynsztunek Kota w Wiedźminie 3 – jak go zdobyć?

Zabawa w poszukiwanie rynsztunków nie kończy się wraz z zawartością podstawowej wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Dodatek Krew i wino oferuje bowiem kilka dodatkowych zestawów, w tym arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota. W niniejszym artykule przedstawiamy, gdzie znaleźć arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota, co należy zrobić, aby go zdobyć, oraz jakie ma statystyki i wymagania. Poniżej zamieszczamy także mapę z kluczowymi lokacjami.

Spis treści:

Wiedźmin 3: Krew i wino – arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota – wymagania

Na początek wymagania:

  1. Pamiętaj, że aby wykonać arcymistrzowski rynsztunek Kota w Wiedźminie 3, musisz mieć skompletowany i wykonany mistrzowski rynsztunek szkoły Kota. Znajdziesz go w podstawowej wersji gry.
  2. Podobnie jak w przypadku rynsztunków z Dzikiego Gonu, w pierwszej kolejności musisz znaleźć schematy, a następnie zanieść je do płatnerza wraz z innymi wymaganymi składnikami rzemieślniczymi. Te ostatnie warto kolekcjonować podczas standardowego przechodzenia gry.
  3. Ponadto Twoja postać musi mieć co najmniej 40. poziom doświadczenia, aby założyć arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota.

Mapy z elementami arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Kota

Poszukiwania odbędą się w księstwie Toussaint, gdzie rozgrywa się akcja dodatku Krew i wino. Odnalezienie poszczególnych schematów składających się na arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota jest dość proste, niemniej w razie potrzeby oferujemy również poniższą mapę, podpowiadającą, gdzie należy się udać.

Arcymistrzowski rynsztunek Kota – najważniejsze miejsca na mapie Toussaint.
Arcymistrzowski rynsztunek Kota – najważniejsze miejsca na mapie Toussaint.

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota – zbroja

Aby znaleźć schematy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Kota, najpierw musisz porozmawiać ze zbrojmistrzem Zdravko w Toussaint (punkt 1. na mapie), a potem – na podstawie wyniesionej od niego wiedzy – udać się do rezydencji Bartolomeo de Launay (punkt 2.).

Po dotarciu do rezydencji znajdziesz zamknięte drzwi. Wejdź na drewniane rusztowanie i dostań się do środka, gdzie spotkasz grupę bandytów. Warto skorzystać ze znaku Quen w celu wzmocnienia bohatera, a także atakować wrogów znakami Igni (podpalając całą grupę rzezimieszków) lub Aard. Ten ostatni pozwoli na przewracanie bandytów, co z kolei otworzy drogę do zadawania ciosów mieczem.

Po walce porozmawiaj z uwięzionym mężczyzną, a potem przeszukaj zwłoki, aby uzyskać wiadomość i klucz do rezydencji. Wróć do zamkniętych drzwi. Po przekroczeniu progu skręć w lewo. Natkniesz się na budynek, a w środku na ścianie znajdziesz obraz. Obok niego jest list i schemat na zbroję arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Kota.

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota – spodnie i buty

Po przeczytaniu listu dowiesz się o zamku Arthach (punkt 3. na mapie), który znajduje się na północny zachód od willi, w której przebywasz. Po opuszczeniu dworu udaj się w tamtym kierunku. Dotrzesz do ruin i sporej grupy bandytów. Aby wygrać starcie bez ponoszenia dużych strat, warto prowokować ich do ataku, po czym z dystansu osłabiać oponentów znakami.

Po rozprawieniu się z przeciwnikami wejdź po schodach do środka kamiennej budowli, a potem na kamienny mostek, gdzie znajdziesz skrzynkę. W środku jest list herszta, który należy przeczytać. Są tutaj też schematy na spodnie i buty arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Kota.

W wyżej widocznej skrzyni znajdziemy schematy na spodnie i buty arcymistrzowskiego rynsztunku Kota.
W wyżej widocznej skrzyni znajdziemy schematy na spodnie i buty arcymistrzowskiego rynsztunku Kota.

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota – miecz stalowy, miecz srebrny i rękawice

Według wiadomości z notatki herszta Duszne Doły (punkt 4. na mapie) znajdują się na południe od ruin. Po dotarciu na miejsce odszukaj wejście do jaskini i wejdź do środka. Natkniesz się tam na wiele niebezpiecznych roślin. Postaraj się zabić je w środku. Jeżeli się rozwiną, to pamiętaj o unikaniu ich jadu; stosuj uniki wtedy, kiedy zmieniają kształt – jest to zwiastun rychłej, niosącej obrażenia eksplozji.

W jaskini potworów staraj się walczyć z tymi roślinami jeden-na-jeden. Idź dalej, aż dojdziesz do komnaty, gdzie natkniesz się na pryczę i leżącą obok niej torbę. Jest tutaj dość ciemno, więc warto pomagać sobie wiedźmińskimi zmysłami (zobacz obrazek poniżej). W torbie znajdziesz ostatni list i trzy schematy: arcymistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu Kota, arcymistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu Kota oraz arcymistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu Kota. Po zabraniu schematów wyjdź z jaskini, a misja automatycznie się zakończy. W celu wykonania wszystkich elementów tworzących arcymistrzowski rynsztunek szkoła Kota musisz wrócić do warsztatu Zdravko ze schematami i zlecić ich realizację.

Wiedźmińskie zmysły pozwolą Ci znaleźć w ciemności torbę, a w niej trzy schematy na arcymistrzowski rynsztunek Kota.
Wiedźmińskie zmysły pozwolą Ci znaleźć w ciemności torbę, a w niej trzy schematy na arcymistrzowski rynsztunek Kota.

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota – statystyki

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Kota w Wiedźminie 3 ma następujące statystyki:

  • Miecz srebrny – 472-576 do obrażeń, +15% do mocy znaku Aard, +10% szansy na trafienie krytyczne, +15% szansy na krwawienie, +10% szansy na rozczłonkowanie, +20% dodatkowego doświadczenia za cios kończący w walce z potworami
  • Miecz stalowy – 335-409 do obrażeń, +15% do mocy znaku Aard, +10% szansy na trafienie krytyczne, +15% szansy na krwawienie, +10% szansy na rozczłonkowanie, +5% dodatkowego doświadczenia za cios kończący w walce z ludźmi
  • Zbroja – 240 pancerza, +12% redukcji obrażeń kłutych, +17% do odporności na obrażenia cięte, +17% do odporności na obrażenia zadawane przez potwory, +46% do odporności na obrażenia od żywiołów, +22% do siły ataku
  • Buty – 91 pancerza, +5% redukcji obrażeń kłutych, +6% do odporności na obrażenia cięte, +6% do odporności na obrażenia zadawane przez potwory, +6% do odporności na obrażenia od żywiołów, +11% do siły ataku
  • Rękawice – 87 pancerza, +5% redukcji obrażeń kłutych, +5% do odporności na obrażenia cięte, +6% do odporności na obrażenia od żywiołów, +5% do odporności na obrażenia zadawane przez potwory, +11% do siły ataku
  • Spodnie – 91 pancerza, +7% do odporności na obrażenia cięte, +7% do odporności na obrażenia zadawane przez potwory, +16% do odporności na obrażenia od żywiołów, +5% redukcji obrażeń kłutych, +11% do siły ataku

Inne poradniki ułatwiające zdobycie wiedźminowskich rynsztunków:

Mogą Cię zainteresować:

Z wykształcenia księgowy, z zawodu analityk, z zamiłowania gracz. Łączy pasję do gier ze spostrzeżeniami na temat branży elektronicznej rozrywki i światowej gospodarki.
Dziękujemy, że przeczytałeś cały artykuł. Jak go oceniasz?
5/5 - (4 głosy)

Czytaj Więcej