Arcymistrzowski rynsztunek Wilka w Wiedźminie 3 – jak go zdobyć?

| autor: Wiktor Granowski | Przeczytasz w 4 minuty
Zwiększ rozmiar tekstu
Arcymistrzowski rynsztunek Wilka w Wiedźminie 3 – jak go zdobyć?

Dodatek do Wiedźmina 3 – Krew i wino – umożliwia zdobycie nowych zestawów wiedźmińskiego ekwipunku. Poszukiwanie schematów trwa więc dalej. Dzięki nim Geralt z Rivii będzie jeszcze potężniejszy, a wśród nowości pozwalających na ów progres znalazł się m.in. arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka. Z niniejszego artykułu dowiecie się, gdzie znaleźć wspomniany zestaw. Przedstawiamy jego statystyki oraz wymagania, które należy spełnić, aby móc go założyć. Poniżej zamieszczamy również mapę, przedstawiającą lokalizacje poszczególnych schematów potrzebnych do skompletowania arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Wilka.

Spis treści:

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka – wymagania

Na początek wymagania:

  1. Przede wszystkim, aby zdobyć arcymistrzowski rynsztunek Wilka, należy skompletować i wykonać mistrzowski rynsztunek szkoły Wilka, który jest dostępny w podstawowej wersji gry. Warto dodać, że wcześniej występował błąd powodujący brak tego wymogu.
  2. Podobnie jak w przypadku innych zestawów, najpierw należy znaleźć schematy, a następnie przynieść je do kowala wraz z innymi potrzebnymi składnikami rzemieślniczymi. Za tymi ostatnimi polecamy rozglądać się już od samego początku przygody z Wiedźminem 3.
  3. Ostatnia sprawa – żeby założyć arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka, trzeba mieć postać na co najmniej 40. poziomie.

Mapy z elementami arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Wilka

Aby rozpocząć zadanie dotyczące poszukiwania arcymistrzowskiego wyposażenia w rozszerzeniu Krew i wino, porozmawiaj ze zbrojmistrzem Zdravko, który znajduje się w księstwie Toussaint (punkt 1. na mapie). Postać tę zapytaj o arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka. Zdravko opowie Ci wtedy o obozie archeologów na wschodzie (punkt 2.), gdzie należy rozpocząć poszukiwania. Odnalezienie obozu jest raczej proste, ale w razie potrzeby oferujemy pomoc w postaci poniższej mapy.

Arcymistrzowski rynsztunek Wilka – najważniejsze miejsca na mapie Toussaint
Arcymistrzowski rynsztunek Wilka – najważniejsze miejsca na mapie Toussaint.

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka – miecz stalowy, miecz srebrny i rękawice

Gdy dotrzesz do obozu archeologów, skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów, aby znaleźć świecącą na czerwono skrzynkę z dziennikiem Isabelle Duchamp. Przeczytaj go, a dowiesz się, że uczeni z pomocą pewnego wiedźmina próbowali dostać się do ruin chronionych magiczną pieczęcią.

Ruiny znajdują się na północ od obozu. Udaj się tam, ale uważaj na znajdujące się w pobliżu stado wilków. Lepiej walczyć z nimi pojedynczo lub ścierać się z parami, niż całym stadem naraz. Nie daj im się otoczyć i korzystaj ze znaku Quen.

Wejdź do ruin. Przed sobą zobaczysz przejście, zablokowane magiczną barierą. Znajdź kościotrupa po prawej stronie wejścia i podnieś fioletowy rubin. Włóż go do mechanizmu po prawej stronie portalu, aby wyłączyć barierę. Po przejściu przez nią czeka Cię walka z upiorami i berghastami. Najlepiej używać znaku Quen i atakować z pomocą znaku Yrden. Nie tracąc zbyt dużo czasu na walkę, zniszcz ścianę na końcu korytarza po lewej stronie za pomocą znaku Aard i ucieknij do znajdującej się tam dużej jaskini. Potwory będą się odradzać, więc walka z nimi nie ma żadnego sensu.

Natkniesz się na skolopendromorfa, który co jakiś czas wychodzi na powierzchnię w komnacie. Atakuj go oraz unikaj wypluwanego jadu. Możesz też użyć Quen, aby wzmocnić tarczę ochronną, lub Yrden, by chwilowo sparaliżować potwora, jeśli znajdzie się on w magicznym kręgu rzucanym za sprawą tego znaku.

Ciało zabitego wiedźmina zawierające trzy schematy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Wilka
Ciało zabitego wiedźmina zawierające trzy schematy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Wilka.

Po wygranej walce idź dalej. Wejdź na kamienną półkę i zniszcz znajdującą się tam ścianę za pomocą znaku Aard, po czym pokonaj kilka napotkanych upiorów. Skręć w prawo i zbadaj ciało zabitego wiedźmina przy skale. Odkryjesz przy nim trzy schematy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Wilka z Kaer Morhen: miecz stalowy, miecz srebrny oraz rękawice.

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka – zbroja, spodnie i buty

Po zdobyciu wyżej wspomnianych schematów przejdź do pomieszczenia po lewej stronie od miejsca, gdzie właśnie stoczyłeś walkę z upiorami. Zobaczysz na ziemi torbę, a w niej dziennik po zmarłym wiedźminie i trzy brakujące schematy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Wilka z Kaer Morhen – zbroję, spodnie oraz buty, stanowiące część tegoż zestawu.

Po zdobyciu wszystkich schematów zadanie zostanie zakończone. Możesz też wejść na platformę po lewej stronie, gdzie znajdziesz dodatkowe barwniki do zbroi. Aby szybko wyjść na zewnątrz, udaj się do pomieszczenia po prawej stronie, podnieś leżący tam klucz i otwórz pobliskie drzwi. Teraz nie pozostaje Ci nic innego, jak wrócić do Zdravko i poprosić go o wykonanie rynsztunku.

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka – statystyki

Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka ma w Wiedźminie 3 następujące statystyki:

  • Miecz srebrny – 472-576 do obrażeń, +11% do mocy znaków, +11% do punktów adrenaliny, +11% szansy na krwawienie, +11% szansy na obrażenia krytyczne, +20% dodatkowego doświadczenia od potworów
  • Miecz stalowy – 335-409 do obrażeń, +11% do mocy znaków, +11% do punktów adrenaliny, +11% szansy na krwawienie, +11% szansy na obrażenia krytyczne, +5% dodatkowego doświadczenia od ludzi i nieludzi
  • Zbroja – 240 pancerza, +19% redukcji obrażeń kłutych, +6% do odporności na obrażenia cięte, +6% do odporności na obrażenia zadawane przez potwory, +5% do odporności na obrażenia obuchowe, +22% do punktów adrenaliny
  • Buty – 91 pancerza, +5% redukcji obrażeń kłutych, +6% do odporności na obrażenia cięte, +6% do odporności na obrażenia zadawane przez potwory, +5% do odporności na obrażenia obuchowe, +11% do siły ataku
  • Rękawice – 87 pancerza, +5% redukcji obrażeń kłutych, +6% do odporności na obrażenia cięte, +12% do odporności na obrażenia od żywiołów, +6% do odporności na obrażenia zadawane przez potwory, +11% do mocy znaków
  • Spodnie – 91 pancerza, +9% do odporności na obrażenia cięte,+11% do odporności na obrażenia zadawane przez potwory, +33% do odporności na obrażenia od żywiołów, +11% do mocy znaków, +11% do siły ataku

Inne poradniki ułatwiające zdobycie wiedźminowskich rynsztunków:

Mogą Cię zainteresować:

Komputronik Gaming Google News
Z wykształcenia księgowy, z zawodu analityk, z zamiłowania gracz. Łączy pasję do gier ze spostrzeżeniami na temat branży elektronicznej rozrywki i światowej gospodarki.
Dziękujemy, że przeczytałeś cały artykuł. Jak go oceniasz?
5/5 - (2 głosy)

Czytaj Więcej


Czytaj NANO