Dodatek do Wiedźmina 3 – Krew i wino – umożliwia zdobycie nowych zestawów wiedźmińskiego ekwipunku. Poszukiwanie schematów trwa więc dalej. Dzięki nim Geralt z Rivii będzie jeszcze potężniejszy, a wśród nowości pozwalających na ów progres znalazł się m.in. arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka. Z niniejszego artykułu dowiecie się, gdzie znaleźć wspomniany zestaw. Przedstawiamy jego statystyki oraz wymagania, które należy spełnić, aby móc go założyć. Poniżej zamieszczamy również mapę, przedstawiającą lokalizacje poszczególnych schematów potrzebnych do skompletowania arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Wilka.
Spis treści:
Na początek wymagania:
Aby rozpocząć zadanie dotyczące poszukiwania arcymistrzowskiego wyposażenia w rozszerzeniu Krew i wino, porozmawiaj ze zbrojmistrzem Zdravko, który znajduje się w księstwie Toussaint (punkt 1. na mapie). Postać tę zapytaj o arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka. Zdravko opowie Ci wtedy o obozie archeologów na wschodzie (punkt 2.), gdzie należy rozpocząć poszukiwania. Odnalezienie obozu jest raczej proste, ale w razie potrzeby oferujemy pomoc w postaci poniższej mapy.
Gdy dotrzesz do obozu archeologów, skorzystaj z wiedźmińskich zmysłów, aby znaleźć świecącą na czerwono skrzynkę z dziennikiem Isabelle Duchamp. Przeczytaj go, a dowiesz się, że uczeni z pomocą pewnego wiedźmina próbowali dostać się do ruin chronionych magiczną pieczęcią.
Ruiny znajdują się na północ od obozu. Udaj się tam, ale uważaj na znajdujące się w pobliżu stado wilków. Lepiej walczyć z nimi pojedynczo lub ścierać się z parami, niż całym stadem naraz. Nie daj im się otoczyć i korzystaj ze znaku Quen.
Wejdź do ruin. Przed sobą zobaczysz przejście, zablokowane magiczną barierą. Znajdź kościotrupa po prawej stronie wejścia i podnieś fioletowy rubin. Włóż go do mechanizmu po prawej stronie portalu, aby wyłączyć barierę. Po przejściu przez nią czeka Cię walka z upiorami i berghastami. Najlepiej używać znaku Quen i atakować z pomocą znaku Yrden. Nie tracąc zbyt dużo czasu na walkę, zniszcz ścianę na końcu korytarza po lewej stronie za pomocą znaku Aard i ucieknij do znajdującej się tam dużej jaskini. Potwory będą się odradzać, więc walka z nimi nie ma żadnego sensu.
Natkniesz się na skolopendromorfa, który co jakiś czas wychodzi na powierzchnię w komnacie. Atakuj go oraz unikaj wypluwanego jadu. Możesz też użyć Quen, aby wzmocnić tarczę ochronną, lub Yrden, by chwilowo sparaliżować potwora, jeśli znajdzie się on w magicznym kręgu rzucanym za sprawą tego znaku.
Po wygranej walce idź dalej. Wejdź na kamienną półkę i zniszcz znajdującą się tam ścianę za pomocą znaku Aard, po czym pokonaj kilka napotkanych upiorów. Skręć w prawo i zbadaj ciało zabitego wiedźmina przy skale. Odkryjesz przy nim trzy schematy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Wilka z Kaer Morhen: miecz stalowy, miecz srebrny oraz rękawice.
Po zdobyciu wyżej wspomnianych schematów przejdź do pomieszczenia po lewej stronie od miejsca, gdzie właśnie stoczyłeś walkę z upiorami. Zobaczysz na ziemi torbę, a w niej dziennik po zmarłym wiedźminie i trzy brakujące schematy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły Wilka z Kaer Morhen – zbroję, spodnie oraz buty, stanowiące część tegoż zestawu.
Po zdobyciu wszystkich schematów zadanie zostanie zakończone. Możesz też wejść na platformę po lewej stronie, gdzie znajdziesz dodatkowe barwniki do zbroi. Aby szybko wyjść na zewnątrz, udaj się do pomieszczenia po prawej stronie, podnieś leżący tam klucz i otwórz pobliskie drzwi. Teraz nie pozostaje Ci nic innego, jak wrócić do Zdravko i poprosić go o wykonanie rynsztunku.
Arcymistrzowski rynsztunek szkoły Wilka ma w Wiedźminie 3 następujące statystyki:
Inne poradniki ułatwiające zdobycie wiedźminowskich rynsztunków:
Mogą Cię zainteresować: