Resident Evil 2 – kody do sejfów, zamków, szafek

| autor: Sebastian "Junkie" Kasparek | Przeczytasz w 3 minuty
Zwiększ rozmiar tekstu
Resident Evil 2 – kody do sejfów, zamków, szafek

W Resident Evil 2 sejfy znajdują się na kilku etapach gry. Znaczna część tego horroru dzieje się na komisariacie, gdzie twórcy poukrywali wiele sekretów. Wśród nich są oczywiście wspomniane sejfy i szafki zawierające zasoby, cenne nagrody oraz użyteczne przedmioty ułatwiające zabawę. W Resident Evil 2 sejfy otworzysz za pomocą tych samych kodów niezależnie od tego, jaką grasz postacią.

Wspomniane wyżej zabezpieczone skrzynki odgrywają ważną rolę, więc warto znać do nich kody, aby dostać się do ich zawartości, którą przykładowo mogą być torby powiększające ekwipunek. W Resident Evil 2 sejfy otworzysz, używając pokrętła, którym wybierzesz liczby, obracając mechanizmem w lewo i prawo – pamiętaj, że kolejność kierunków ma znaczenie. Szafki natomiast zabezpieczone są prostymi kłódkami, więc w ich przypadku wystarczy podać odpowiedni kod składający się z trzech liter.

Spis treści:

Resident Evil 2 – sejfy i kody do ich otwarcia

Pierwszy z sejfów znajdziesz w zachodnim biurze, usytuowanym na pierwszym piętrze komisariatu. Jak sama nazwa tej lokacji wskazuje – mieści się ona w zachodniej części głównego budynku. Zaś wspomniany sejf stoi w zasadzie w gabinecie, do którego wejdziesz przez rzeczone biuro. Uważaj, bo w pomieszczeniu z sejfem znajduje się przeciwnik do wyeliminowania.

  • Resident Evil 2 sejf #1 (powiększenie ekwipunku) – 9 w lewo, 15 w prawo, 7 w lewo
W Resident Evil 2 sejfy skrywają cenne nagrody dla gracza.
W Resident Evil 2 sejfy skrywają cenne nagrody dla gracza.

Drugi sejf znajdziesz w poczekalni. Musisz udać się na drugie piętro komisariatu i skierować do wschodniej części budynku. Do tej lokacji możesz dostać się już w początkowych etapach gry, więc warto szybko się tam wybrać.

  • Resident Evil 2 sejf #2 (ulepszenie pistoletu) – 6 w lewo, 2 w prawo, 11 w lewo

Trzeci sejf jest do odnalezienia w kanałach dopiero po zaliczeniu zagadki z bezpiecznikami w kształcie figur szachowych. Po uporaniu się z tą łamigłówką wejdź do kanałów – ujrzysz tam dźwignię opuszczającą mostek. Należy przez niego przejść i pomaszerować w prawo – aż do samego końca. Będzie tam trzeci i zarazem ostatni sejf.

  • Resident Evil 2 sejf #3 (ulepszenie strzelby) – 2 w lewo, 12 w prawo, 8 w lewo

Resident Evil 2 – kody do szafek i kłódek

Pierwsza z zamkniętych szafek znajduje się w pomieszczeniu z prysznicami – konkretnie w szatni. Kod dostępu zapisany jest na białej tablicy w pokoju operacyjnym. W środku znajdziesz amunicję do strzelby.

  • Resident Evil 2 szafka #1 – CAP

Do drugiej szafki dostaniesz się przez północno-zachodnie schody prowadzące na trzecie piętro komisariatu. Szafka stoi przy dziurze w ścianie, a wskazówka do jej otwarcia znajduje się w rolce filmowej. W środku szafki czeka amunicja do magnum.

  • Resident Evil 2 szafka #2 – DCM
Szukanie sejfów i szafek to jedna z aktywności w Resident Evil 2.
Szukanie sejfów i szafek to jedna z aktywności w Resident Evil 2.

Trzecia szafka zlokalizowana jest w sterowni, do której dotrzesz podczas przechodzenia przez kanały. Twórcy umieścili dotyczącą jej podpowiedź na plakacie koncertu jazzowego. Po wpisaniu kodu Leon znajdziesz w niej amunicję do magnum.

  • Resident Evil 2 szafka #3 – SZF

Posiadając powyższe kody, otworzysz każdą szafkę i sejf w Resident Evil 2. Zawartość szafek została opisana z perspektywy Leona. Claire natomiast otrzyma alternatywne ulepszenia i amunicję pasujące do jej arsenału.

Może Cię zainteresować:

Komputronik Gaming Google News
Fan popkultury, kinomaniak, który stara się analitycznie patrzeć na gry. Bierze udział w misji szerzenia miłości do Nicolasa Windinga Refna i Goichiego Sudy.
Dziękujemy, że przeczytałeś cały artykuł. Jak go oceniasz?
5/5 - (1 głos)

Czytaj Więcej


Czytaj NANO