Kody do Starfield – lista komend, którymi podkręcisz rozgrywkę

| autor: Sandra Kicińska | Przeczytasz w 13 minut
Zwiększ rozmiar tekstu
Kody do Starfield – lista komend, którymi podkręcisz rozgrywkę

W Starfieldzie kody mogą nie tylko znacznie ułatwiać grę, ale również dostarczać bardzo dużo zabawy. Bethesda dała dostęp do konsoli, dzięki której gracze mogą szybko wpływać na swój ekwipunek czy postacie NPC. Jest tego bardzo dużo, ale my zebraliśmy w jednym miejscu wszystkie komendy do Starfielda, które mogą przydać się na każdym etapie rozgrywki.

Zanim jednak zaczniecie zabawę, jaką dają kody do Starfielda, omówmy kilka ważnych kwestii. Wraz z pierwszym użyciem kodów w danej rozgrywce zostajemy pozbawieni możliwości zdobywania osiągnięć. Co więcej, warto mieć na uwadze, że korzystanie z komend wiążę się z ingerowaniem w pliki. To z kolei może doprowadzić do błędów, a nawet zablokowania dostępu do używanego przez nas zapisu gry (warto przygotować jego kopię zapasową). Czy zatem jesteście pewni, że chcecie wykorzystywać w Starfieldzie kody? Jeśli tak, to czytajcie dalej.

Spis treści:

Jak włączyć konsolę pozwalającą wpisywać w Starfield kody?

Kody do Starfielda są dostępne wyłącznie na PC. Zanim do nich przejdziemy, konieczne jest uruchomienie specjalnej konsoli – będąc w grze, wystarczy kliknąć klawisz tyldy (~) na klawiaturze.

Konsola przy wpisywaniu kodów do Starfield.
Po włączeniu konsoli otrzymamy komunikat ostrzegający o możliwości wyłączenia osiągnięć. W Starfieldzie kody blokują bowiem zdobywanie trofeów.

WAŻNE: niektóre z poniższych komend zawierają nawiasy (Wartość) lub (ID). Podczas wpisywania kodów w ich miejsce należy wpisać adekwatną liczbę. W polu (Wartość) wymagana jest zazwyczaj np. ilość przedmiotów, które chcemy dodać do ekwipunku.

Najlepsze kody do Starfield

Nieśmiertelność, wbicie maksymalnego levela w sekundę, nielimitowane kredyty, wskrzeszanie umarłych, niekończąca się amunicja i wiele innych. Lista cheatów jest naprawdę długa. Poniżej zebraliśmy dla Was listę, na której znajdziecie aktualnie najpopularniejsze kody do Starfield.

Polecenie w Konsoli Opis
Polecenia Przełączające
tgm Tryb Boga – Oferuje całkowitą niewrażliwość oraz nieograniczoną amunicję.
tim Tryb Nieśmiertelności – Pozwala otrzymywać obrażenia, ale Twoje zdrowie nigdy nie spadnie do 0.
player.setav speedmult (Wartość) Zmień prędkość – Ustawia prędkość poruszania się gracza na wskazaną wartość. Aby postać poruszała się szybciej, należy wpisać wartość powyżej 100.
psb Księga Czarów Gracza – Otwiera dostęp do wszystkich dostępnych mocy.
tdetect Przełącz Wykrywanie – Postacie niezależne nie będą Cię więcej dostrzegać.
tcai Wyłącz AI Walki – Inteligencja przeciwników przestaje Cię atakować. Możesz to włączyć i wyłączyć, wpisując kod ponownie.
tcl Wyłącz Kolizje – Twoja postać może przelatywać przez ściany, podłogi i inne obiekty. Możliwość włączenia i wyłączenia poprzez ponowne wpisanie kodu.
Polecenia Kierowane
additem (ID Przedmiotu) (Wartość) Dodaj Przedmioty – Wybrane przedmioty zostaną dodane do Twojej postaci.
(ID Ref).amod (ID OMOD) Zaaplikuj Modyfikacje Broni – Wybrane modyfikacje zostaną zaaplikowane do Twojej broni. Możesz uzyskać ID przedmiotu w Konsoli, klikając na upuszczone przedmioty.
(ID Ref).rmod (ID OMOD) Usuń Zaaplikowane Modyfikacje Broni – Wybrane modyfikacje zostaną usunięte z Twojej broni. Aby to zrobić, potrzebujesz ID przedmiotu, które można uzyskać w Konsoli, klikając na przedmioty na ziemi.
killall Eliminuj Wszystkich NPC – Wszyscy NPC w okolicy zostaną zabici.
kah Zabij Wszystkie Wrogie NPC – Wszyscy wrogowie w okolicy zostaną pokonani.
resurrect Wskrześ NPC – Wybrany NPC zostanie przywrócony do życia. Musisz wybrać NPC w menu konsoli, aby kod zadziałał.
unlock Otwórz Drzwi i Pojemniki – Wybrany cel zostanie otwarty. Najpierw musisz spróbować otworzyć zablokowany cel przed wprowadzeniem polecenia.
showmenu sleepwaitmenu Menu Czekania i Spania – Szybki dostęp do menu czekania, pozwala na regulację czasu.
Polecenia Gracza
player.setlevel (Wartość) Ustaw Poziom Postaci – Twoja postać osiąga określony poziom.
player.setav health (Wartość) Zwiększ Zdrowie – Ustawia poziom maksymalnego zdrowia postaci na określoną wartość.
player.additem (ID Przedmiotu) (Wartość) Dodaj Przedmioty do Ekwipunku – Wybrane przedmioty zostaną dodane do Twojego ekwipunku. Zobacz naszą listę najważniejszych ID przedmiotów w Starfield.
player.placeatme (ID Przedmiotu) (Wartość) Przywołaj Przedmiot/Stworzenie – Wybrany przedmiot lub stworzenie pojawi się przed Tobą.
player.paycrimegold 0 0 (ID Frakcji) Zapłać za Zbrodnie – Unikaj więzienia, zachowaj skradzione przedmioty i spłać wszystkie długi w określonej frakcji.
showlooksmenu player 1 Otwórz Kreator Postaci – Otwiera menu kreacji postaci, umożliwiając zmianę wyglądu, nazwy, tła i cech postaci.
player.removeperk (ID Perku) Usuń Umiejętności i Cechy – Określone umiejętności i cechy zostaną usunięte z Twojej postaci. Sprawdź poniżej ID umiejętności i cech.
player.addperk (ID Perku) Dodaj Umiejętności i Cechy – Wybrane umiejętności i cechy zostaną dodane do Twojej postaci. Pamiętaj, aby najpierw usunąć perk, jeśli chcesz dodać nowy.
player.setav carryweight (Wartość) Zwiększ Nośność – Ustawia nośność na określoną wartość.

Najlepsze identyfikatory przedmiotów Starfield

Aby dodać do swojego ekwipunku przedmioty, należy użyć komendy player.additem (ID przedmiotu) (wartość). ID przedmiotu to specjalny numer identyfikacyjny, przypisany do dostępnych w grze itemów. Poniżej znajdziecie listę tych najbardziej przydatnych.

ID Przedmiotu Nazwa Przedmiotu Przykładowa Komenda
Różne przedmioty
0000000F Kredyty player.additem 0000000F 100
0000000A Digipick player.additem 0000000A 100
Bronie
0014920B Despondent Assassin – Legendarny karabin player.placeatme 0014920B 1
00329ABB Eternity’s Gate – Legendarny karabin na cząstki player.placeatme 00329ABB 1
0008AF62 Revenant – Legendarny karabin player.placeatme 0008AF62 1
000547A3 Przełom player.placeatme 000547A3 1
0026D963 Wielki Wybuch player.placeatme 0026D963 1
0002EB42 Magstrzał player.placeatme 0002EB42 1
00023606 Magimpuls player.placeatme 00023606 1
0026D96D Miejski Orzeł player.placeatme 0026D96D 1
Skafandry kosmiczne
00065925 Doświadczalny Skafander Nishina z Ogniem (Legendarny) player.placeatme 00065925 1
0007B2B9 Skafander Antixeno Strażnika UC (Legendarny) player.placeatme 0007B2B9 1
0022B8F6 Skafander Odkrywcy z Odpornością (Epicki) player.placeatme 0022B8F6 1
0013F97D Skafander Pokojowca player.placeatme 0013F97D 1
00225FC9 Kostium Potwora player.placeatme 00225FC9 1
001F22BB Skafander Babci player.placeatme 001F22BB 1
Pakiety Wzmocnień
0010A25D Legendarny Pancerz UC AntiXeno player.placeatme 0010A25D 1
0001754E Pakiet Marka 1 player.placeatme 0001754E 1
0021A86C UC Pakiet Mocy player.placeatme 0021A86C 1
Kaski
00065926 Reaktywny Kask Doświadczalny Nishina (Legendarny) player.placeatme 00065926 1
0010A25E Legendarny Kask Kosmiczny UC AntiXeno z Ogniem player.placeatme 0010A25E 1
0013F97B Kask Kosmiczny Pokojowca player.placeatme 0013F97B 1
0001754F Kask Kosmiczny Marka I player.placeatme 0001754F 1
001F22BC Kask Kosmiczny Babci player.placeatme 001F22BC 1
Pomoc, jedzenie i napoje
00003A26 Ziemniaki player.additem 00003A26 1
0000ABF9 Pakiet Medyczny player.additem 0000ABF9 1
002A9DE8 Zestaw Awaryjny player.additem 002A9DE8 1
0003D3A9 Koktajl Antybiotykowy player.additem 0003D3A9 1
0003D3AF Iniekcja Antybiotykowa player.additem 0003D3AF 1
0003D3AE Pasta Antybiotykowa player.additem 0003D3AE 1
00299592 AMP player.additem 00299592 1
Zasoby
00246B6A Adaptacyjna Rama player.additem 00246B6A 1
000055B1 Adhezyw player.additem 000055B1 1
000055A8 Kosmetyk player.additem 000055A8 1
000055AF Włókno player.additem 000055AF 1
000055BA Środek smarny player.additem 000055BA 1
000777FD Składnik odżywczy player.additem 000777FD 1
000055A7 Materiał ozdobny player.additem 000055A7 1
000055A6 Polimer player.additem 000055A6 1
000055CC Uszczelniacz player.additem 000055CC 1
000055CE Rozpuszczalnik player.additem 000055CE 1
000055B9 Materiał konstrukcyjny player.additem 000055B9 1
Frakcje
10B30 Karmazynowa Flota player.paycrimegold 0 0 10B30
638E5 Strażnicy Wolnych Gwiazd player.paycrimegold 0 0 638E5
26FDEA Ryujin Industries player.paycrimegold 0 0 26FDEA
22E53D Urząd ds. Handlu player.paycrimegold 0 0 22E53D
5BD93 Gwardia ZK player.paycrimegold 0 0 5BD93

Jeśli na powyższej liście brakuje ID interesującego Cię przedmiotu, nic straconego! Istnieją jeszcze co najmniej dwa sposoby na jego odnalezienie:

  1. Najłatwiejszy sposób to użyć komendy help (nazwa przedmiotu). ID przedmiotu powinno wyświetlić się w konsoli.
  2. Można też po prostu uruchomić konsolę, a następnie najechać kursorem na wybrany przedmiot.

Wszystkie polecenia i kody do Starfield

Na koniec do Waszej dyspozycji pozostawiamy pełną listę kodów dostępnych w Starfieldzie. Oprócz tych wymienionych wcześniej znajdziecie tu bardziej zaawansowane komendy, które pozwalają na jeszcze większą ingerencję w grę. Za ich pomocą można modyfikować ustawienia oraz szczegóły rozgrywki, a także zmieniać jej zasady.

Musicie jednak pamiętać, że nierozważne korzystanie z kodów może skończyć się utratą danych zapisu, a w najgorszym przypadku uszkodzeniem gry i systemu komputera.

Komenda Opis
Komendy Przełączników
tgm Aktywacja Trybu Boga – Zapewnia całkowitą nieśmiertelność i nieskończoność amunicji.
tim Aktywacja Trybu Nieśmiertelności – Możesz otrzymywać obrażenia, ale nigdy nie spadniesz do 0 zdrowia.
psb Księga Czarów Gracza – Odblokowuje wszystkie dostępne moce.
tdetect Wyłącz Wykrywanie – NPC nie będą Cię już wykrywać.
tcai Wyłącz Sztuczną Inteligencję Walki – SI walki nie będzie już Cię atakować. Można wyłączyć i włączyć ponownie wprowadzając kod.
tcl Wyłącz Kolizje – Twoja postać przestaje kolidować z otoczeniem, umożliwiając latanie przez ściany i inne obiekty. Możesz to deaktywować i aktywować ponownie wpisując kod.
tm Wyłącz Menu – Wyłącza/włącza interfejs użytkownika.
tfc Tryb Kamery Swobodnej – Kamera zostaje odłączona od gracza i możesz swobodnie przemieszczać się po mapie.
Komendy Ukierunkowane
additem (ID Przedmiotu) (Wartość) Dodaj Przedmioty – Wskazane przedmioty zostaną dodane do Twojej postaci.
(Ref ID).amod (OMOD ID) Dołącz Modyfikacje Broni – Określone modyfikacje zostaną zastosowane do Twojej wybranej broni. Aby uzyskać ID referencyjne przedmiotu, kliknij na niego będąc w konsoli.
Zobacz wszystkie ID przedmiotów do Starfield
(Ref ID).rmod (OMOD ID) Usuń Dołączone Modyfikacje Broni – Wskazane modyfikacje zostaną usunięte z Twojej wybranej broni. Aby uzyskać ID referencyjne przedmiotu, kliknij na niego będąc w konsoli.
killall Zabij Wszystkich NPC – Wszyscy NPC w danym obszarze zostaną zabici.
kah Zabij Wszystkich Wrogów – Wszyscy wrogowie w danym obszarze zostaną zabici.
kill Zabij NPC – aby wybrać NPC należy otworzyć konsolę, kliknąć na postać, a następnie wpisać komendę. Nie da się zabić ważnych dla fabuły NPC.
resurrect Ożyw NPC – Wybrany NPC zostanie ożywiony. Aby to zadziałało, musisz wybrać NPC będąc w menu konsoli, tak aby pojawiło się jego ID referencyjne, a następnie wpisać kod.
unlock Odblokuj Drzwi i Pojemniki – Odblokuj wskazane drzwi lub pojemnik. Aby to zadziałało, musisz wybrać drzwi będąc w menu konsoli, a następnie wpisać komendę.
sexchange Zmień Płeć Postaci – Zmienia płeć Twojej postaci na przeciwną.
showmenu sleepwaitmenu Menu Czekania/Spania – Szybki dostęp do menu czekania, pozwala regulować czas w grze.
Komendy Gracza
player.setlevel (Wartość) Zwiększ Poziom Postaci – Ustawia poziom Twojej postaci na określoną wartość.
player.additem (ID Przedmiotu) (Wartość) Dodaj Przedmioty do Ekwipunku – Wskazane przedmioty zostaną dodane do Twojego ekwipunku. Zobacz wszystkie ID przedmiotów do Starfield
player.placeatme (ID Przedmiotu) (Wartość) Pojaw Przedmiot/Stwora Przy Tobie – Określony przedmiot lub stworzenie pojawi się bezpośrednio przed Twoją postacią.
player.paycrimegold 0 0 (ID Frakcji) Zapłać za Nagrody – Pozostajesz na wolności, zachowujesz wszystkie skradzione przedmioty i spłacasz wszelkie niezapłacone nagrody za Twoją głowę dla określonej frakcji.
showlooksmenu player 1 Otwórz Kreator Postaci – Otwiera menu kreatora postaci, umożliwiając dostosowywanie wyglądu, imienia, pochodzenia i cech Twojej postaci.
player.removeperk (ID Perku) Usuń Umiejętności, Cechy i Pochodzenie – Określona umiejętność, cecha lub pochodzenie zostanie usunięta z Twojej postaci. Zobacz powyżej listę ID umiejętności, cech i pochodzenia.
player.addperk (ID Perku) Dodaj Umiejętności, Cechy i Pochodzenie – Określona umiejętność, cecha lub pochodzenie zostanie dodana do Twojej postaci. Pamiętaj, że musisz mieć wolne miejsce na dodatkowy per
player.setav carryweight (Wartość) Zwiększ Nośność – Ustawia nośność postaci na wskazaną wartość.
psb Księga Czarów Gracza – Wszystkie czary zostają odblokowane.
Komendy Misji
saq Uruchom Wszystkie Misje – Wszystkie główne i poboczne misje zostają rozpoczęte. Uważaj, ponieważ może to spowodować awarie gry, więc zachowaj ostrożność i upewnij się, że niedawno zapisałeś grę.
caqs Zakończ Główne Misje – Wszystkie główne misje zostaną zakończone. Uważaj, ponieważ może to spowodować awarie gry, więc postępuj ostrożnie.
Pozostałe kody
ShowHighMaxHeights (shmh) Prezentuje lub ukrywa dane o maksymalnej wysokości w wysokiej rozdzielczości.
EnableStoryManagerLogging Aktywuje logowanie menedżera historii.
DumpPapyrusStacks (dps) Zrzut wszystkich informacji o stosach Papyrus do logu.
DumpPapyrusTimers Zrzut wszystkich rejestracji timerów Papyrus do logu.
DumpPapyrusLOSEvents Zrzut wszystkich rejestracji zdarzeń Papyrus LOS do logu.
DumpPapyrusDistanceEvents Zrzut wszystkich rejestracji zdarzeń odległości Papyrus do logu.
DumpPapyrusPersistenceInfo (dppi) Zrzut wszystkich informacji trwałych w Papyrus dla wskazanego odniesienia.
DumpPapyrusEventRegistrations Zrzut wszystkich rejestracji zdarzeń Papyrus dla określonego obiektu (i skryptu).
RunCompaction Uruchamia kompaktację, jeśli to możliwe.
ToggleImmortalMode Przełącza tryb Nieśmiertelności (zdrowie/wytrzymałość/magia może maleć, ale nigdy nie spada do zera).
SetSubgraphToDebug Ustawia podgraf do debugowania.
EnableRumble Aktywuje lub dezaktywuje wibracje kontrolera.
HavokVDBCapture Przechwytywanie Havok VDB.
ToggleNavmeshInfo Przełącza tryb wyświetlania informacji o siatce nawigacyjnej, podobny do kamery mapy.
PlaySyncAnim Odtwarza zsynchronizowaną animację.
SetFormKnown Ustawia flagę „znane” na formularzu.
SetDebugQuest Ustawia zadanie jako jedyne możliwe do rozpoczęcia ze swojego typu zdarzenia.
SetQuestAliasLogging Aktywuje lub dezaktywuje logowanie aliasów dla zadania.
SetRace (ID rasy) Ustawia rasę dla wskazanego aktora.
FindForm (find) Szuka formularza.
StartPapyrusScriptProfile (StartPSP) Rozpoczyna profilowanie skryptu Papyrus.
StopPapyrusScriptProfile (StopPSP) Kończy profilowanie skryptu Papyrus.
StartPapyrusFormProfile (StartPFP) Rozpoczyna profilowanie skryptów Papyrus na formularzu.
StopPapyrusFormProfile (StopPFP) Kończy profilowanie skryptów Papyrus na formularzu.
StartPapyrusStackRootProfile Rozpoczyna profilowanie wszystkich stosów Papyrus, zaczynając od skryptu.
StopPapyrusStackRootProfile Kończy profilowanie wszystkich stosów Papyrus, zaczynając od skryptu.
TogglePapyrusGlobalProfiler (TPGP) Przełącza globalne profilowanie Papyrus (profiluje wszystko).
PrintQuestSceneInfo Drukuje do pliku informacji o zadaniu aktualny stan scen.
IsInvulnerable Czy aktor jest niewrażliwy?
CollisionMesh Przełącza informacje o kolizji siatki.
HavokWorldStep (hkstep) Przełącza informacje o krokach świata Havok.
IsolateRendering Aktywuje izolowane renderowanie dla wybranego obiektu.
ToggleWaterCurrentGeometry Wyświetla lub ukrywa geometrię prądu wody.
PerformAction Wykonuje określoną akcję na wybranym aktorze.
StartTrackPlayerDoors Rozpoczyna śledzenie drzwi aktywowanych przez gracza.
StopTrackPlayerDoors Kończy śledzenie drzwi aktywowanych przez gracza.
CheckPlayerDoors Porównuje ścieżkę śledzenia gracza z celem ścieżki zadania.
SetInChargen Przełącza aspekty trybu Chargen [zapisywanieWyłączone] [czekanieWyłączone][wiadomośćAktywacjiWyłączona]
ForceReset Wymusza pełny reset gry.
ForceCloseFiles Zamyka główny plik i dodatki. Przydatne, gdy CreationKit zapisuje do dodatku, który jest również wczytywany w grze. Uważaj! Rozgrywka i nowe zapisy mogą być niestabilne.
HotLoadPlugin (HLP) Wczytuje lub ponownie wczytuje wskazany dodatek. Przydatne, gdy chcesz wprowadzić zmiany bez ponownego uruchamiania gry. Uważaj! Modyfikowane zadania zostaną zatrzymane (i w miarę możliwości uruchomione ponownie). Rozgrywka i nowe zapisy mogą być niestabilne.
GenerateBendableSpline (Spline) Generuje elastyczną instancję geometrii splajnu.
Reload () Przeładowuje wskazany skrypt Papyrus.
TestAim Testuje celowanie aktora.
TestLook Testuje spojrzenie aktora.
PushCamera Przesuwa kamerę do edytora.
MoveToEditorCamera Przenosi do kamery edytora.
MoveToEditorSelection Przenosi do wyboru edytora.
PlaceFurnitureTester (PFT) Umieszcza aktora, który będzie korzystać z wybranego mebla. Można określić typ aktora za pomocą opcjonalnego parametru.
DumpConditionsFunctions Wyjście bieżących liczników dla wywołań funkcji warunkowej.
ReloadAnimationGraphs Przeładowuje aktualnie wczytane grafy animacji.
ToggleWeaponOverlay Przełącza nakładkę broni.
ForceDetect Wymusza, aby wybrany aktor wykrył wskazanego aktora.
ChangeAnimArchetype (caa) Zmienia archetyp animacji wybranego aktora.
ChangeAnimFlavor Zmienia smak animacji wybranego aktora.
SetAngryWithPlayer Ustawia flagę „wściekły na gracza”.
ForceRepath Wymusza ponowne wyznaczenie ścieżki dla aktora.
ForcePathFailure Wymusza, aby ścieżka aktora nie powiodła się.
DumpFormList Wyrzuca zawartość danej listy formularzy do konsoli.
TraceAnimationEvents Śledzi zdarzenia animacji aktora.
ShowMods Pokazuje wszystkie modyfikacje właściwości na obiekcie.
DumpInputEnableLayers Wyrzuca wszystkie aktualnie używane warstwy aktywacji wejścia do konsoli.
AttachMod Dołącza mod do obiektu.
RemoveMod Usuwa mod z obiektu.
SpawnTemplatedObject Tworzy odniesienie do obiektu szablonowego. [obiekt, ilevel, pkeyword1, pkeyword2]
CallFunction Wywołuje funkcję papyrus na docelowym odniesieniu. Pierwszy parametr to funkcja, reszta to parametry.
CallQuestFunction (cqf) Wywołuje funkcję papyrus na zadaniu. Drugi parametr to funkcja, reszta to parametry.
CallGlobalFunction (cgf) Wywołuje globalną funkcję papyrus. Pierwszy parametr to funkcja, reszta to parametry.
ResetInputEnableLayer Resetuje wszystkie kontrole wyłączenia na konkretnej warstwie aktywacji wejścia.
ForceEnablePlayerControls (fepc) Wymusza aktywację kontroli gracza, niezależnie od warstw, patrz EnablePlayerControls.
ResetForceEnabledPlayerControls Resetuje wszystkie wymuszone aktywacje kontroli gracza.
GetActorRefOwner Drukuje właściciela aktualnie wybranego odniesienia.
SetActorRefOwner (saro) Ustawia właścicielstwo aktualnie wybranego odniesienia dla wskazanego aktora (lub jeśli nie jest określony aktor, dla gracza).
HasActorRefOwner (haro) Zwraca 1, jeśli aktualnie wybrane odniesienie ma właściciela, lub 0 w przeciwnym przypadku.
SetOutfit Zmienia domyślny strój dla aktora.
PassTime Przesuwa wskazaną liczbę godzin, jakby gracz spał.
LinkLocations Łączy dwie lokalizacje pod danym słowem kluczowym.
ShowLinkedLocations Wyświetla wszystkie lokalizacje połączone z daną lokalizacją pod danym słowem kluczowym.
SetLinkedRef Łączy aktualne odniesienie z danym odniesieniem pod danym słowem kluczowym.
ResetContainer Resetuje aktualnie wybrany kontener, lub jeśli podasz „1”, zresetuje wszystkie kontenery.
SetSceneForDebug Ustawia aktualną scenę debugowania.
PreloadExterior Wstępnie wczytuje dane zewnętrzne dla aktualnie wybranego odniesienia.
TestPath Funkcja debugowania do testowania ścieżki.
ToggleControlsOverly Przełącza nakładkę kontroli.
Refresh Funkcja debugowania do odświeżenia odniesienia.
DynamicResolution Zmienia ustawienia dynamicznej rozdzielczości.
TestLoadingMenu Funkcja debugowania do otwierania/zamykania menu ładowania w wątku ładowania.
RecalcInstanceData Funkcja debugowania do przeliczania danych instancji dla wybranego odniesienia lub wszystkich wczytanych odniesień, jeśli nic nie jest wybrane.
ToggleReferencePose Przełącza wymuszanie animgraphu dla wybranego aktora, aby był w pozie odniesienia. Możesz określić „target” lub „rig” jako dodatkowe parametry.
SetPersistLocation Funkcja debugowania do ustawiania lokalizacji trwałości na odniesieniu.
SetLocationRefType Funkcja debugowania do ustawiania typu odniesienia lokalizacji dla lokalizacji na odniesieniu.
ShowLocData Funkcja debugowania do wyrzucania danych o lokalizacji.
ReserveLoc Funkcja debugowania do rezerwowania lokalizacji, dzięki czemu nie może być używana dla większości aliasów.
UpdateAwakeSound (UAS) Aktualizuje aktualnie świadomą pętlę aktora.
SetHarvested Oznacza aktualne odniesienie jako Zebrane lub nie.
PauseScene Wstrzymuje lub wznawia określoną scenę.
SpawnDupe Tworzy duplikat odniesienia wybranego odniesienia.
DisableDistantReferences Wyłącza odniesienia bardziej odległe niż określony dystans od wybranego odniesienia.
FireAssert Wysyła asercję (z przekazanym tekstem, jeśli dostępny).
ForcePersistent Wymusza, aby odniesienie stało się trwałe.
PlayActionCamera (pac) Odtwarza tę kamerę akcji na odniesieniu z odniesieniem docelowym.
StopActionCamera Zatrzymuje kamerę akcji.
ChangeStance Zmienia postawę aktora.
AuditionWwiseEvent Zestaw poleceń do przesłuchiwania zdarzeń Wwise.
AuditionReverbForm (arf) Wymusza, aby dany formularz pogłosu był aktywny.
SetWwiseState (sws) Ustawia globalny stan Wwise.
BuildAnimationData (bad) Buduje dane animacji dla aktora.
SwitchSkeleton Przełącza między standardowym a szkieletem chargen dla aktora.
GetHelloorGreeting () Wyświetla identyfikator informacji dla aktora mówiącego cześć/powitanie do parametru aktora. Jednym z nich powinien być gracz.
SetBoneTintRegion Dodaje dane dobarwienia kości do obiektu 3D, podając identyfikator regionu tego obiektu.
SendDialogueEvent Wysyła zdarzenie dialogowe dla wybranego aktora i aktora docelowego.
SetForceSpeechChallengeAlwaysSucceed() Gracz zawsze będzie odnosić sukces w próbach perswazji.
SetForceSpeechChallengeAlwaysFail() Gracz zawsze będzie ponosić porażkę w próbach perswazji.
RunMaterialsAnalysis (rma) Porównuje materiały wybranej referencji.
CaptureMessages() Przechwytuje komunikaty DebugString, USER1 i USER2 używając nasłuchiwania zdarzeń i wysyła je do CaptureMessage.Iua.
ToggleTrijuice Przełącza Trijuicing w renderze (może nieznacznie obniżyć jakość filtrowania tekstur kosztem poprawy wydajności).
SetPresentThreshold (spt) Ustawia procent (0-100) linii skanowania pokrywających się przed osiągnięciem progu wymiany: domyślnie 0 (zawsze wymieniaj).
LinkFullAccount Łączy pełne konto Bnet z kontem w grze: (nazwa użytkownika) (hasło).
IsLoggedIn (isonline) Czy gracz jest zalogowany do Bethesda.net?
GetLegalDocs (getlegaldocs) Pobiera listę wszystkich wymaganych dokumentów prawnych.
AcceptLegalDoc Akceptuje dokument prawny na podstawie jego ID: acceptlegaldoc (id).
GetDataAttachment Wyświetla dane z załącznika profilu Bethesda.net: getattachment (typ) (id).
DeleteDataAttachment Usuwa załącznik danych profilu Bethesda.net: deleteattachment (typ) (id).
UploadCharacterData Przesyła dane postaci jako załącznik danych profilu bnet.
GetAttachmentLeaderboard (getattachmentleaderboard) Pobiera stronę rankingu załączników: getattachmentleaderboard (typ załącznika) (typ rankingu).
LoadUnitedData Pobiera dane postaci z rankingu i zapisuje je w pamięci podręcznej.
MakeUnityNPC Aktualizuje NPC danymi z pamięci podręcznej Unity.
SetVolumetricLighting Parameters (vl) Ustawia parametry światła objętościowego.
StartWorkshop (workshop) Wejdź w tryb warsztatu, jeśli gracz znajduje się w obszarze możliwym do zabudowy warsztatu.
ToggleVBlankOptim Przełącza optymalizację VBlank.
AddKeyword Dodaje dany słowo kluczowe do referencji.
RemoveKeyword Usuwa dane słowo kluczowe z referencji.
SetAmbientParticlesEnabled Włącza(1)/wyłącza(0) cząsteczki otoczenia.
RemoveOutposts() Usuwa wyznaczony posterunek oraz wszystkie zbudowane elementy.
SetESRAMSetup Wymusza konkretną konfigurację ESRAM (-1 dla automatycznej konfiguracji).
CallStackTraceDepth Ustawia głębokość stosu wywołań podczas jego śledzenia.
CommandedActivated Poleca wybranemu aktorowi użycie referencji.
EnableGalaxyMode Włącza/wyłącza tryb galaktyczny.
ToggleStarFieldDebug Przełącza debugowanie pola gwiazd.
SetStarFieldCoordinateScale() Ustawia skalę współrzędnych pola gwiazd.
SetStarSystemScale (sss) Ustawia skalę systemu gwiazdowego.
MoveToPlanet Jeśli celem jest statek gracza, przenieś do lub daj ścieżkę pilotowi do (cel) (1 aby przeprowadzić pełną sekwencję skoku).
SetOrbitSpeedScale Ustawia globalną skalę prędkości orbity.
InstanceNamingRules Eksportuje dane reguł nazewnictwa instancji do pliku INRExport.txt.
GetOrbisModInfo Wyświetla informacje dotyczące plików gry mod Orbis.
ToggleSceneDebug Pokazuje stan debugowania sceny.
SetFarClip Ustawia wartość klipu dalekiego. (-1 aby wyczyścić nadpisanie)
ToggleOverdraw Przełącza nadrysowywanie.
RecordScene Przechwytuje zrzuty ekranu sceny. (EditorID sceny, [FPS 60 domyślnie])
LandOnPlanet (lop) Lądowanie na planecie. (lop <szerokość geograficzna> )
TakeOffToSpace Start w przestrzeń kosmiczną.
PreviewBodyResources (pbr) Podgląd zasobów dla planety.
SendAffinityEvent (AffinityEvent [ObjRef]) Uruchamia zdarzenie związane z przywiązaniem na opcjonalnej referencji obiektu.
AddPower AddPower (część) #
RemovePower RemovePower (część) #
MatlockCapture Wymusza realizację przechwycenia przez matlock.
ToggleSnapNodeMarkers Przełącza znaczniki węzłów snap.
SetVoiceType Ustawia typ głosu dla aktora.
AddWorldSpaceToPlanet Dodaje przestrzeń świata do planety.
DebugDataProvider Ustawia nazwę dostawcy danych UI, który chcemy debugować.
LoadAll3D Wczytuje wszystkie oczekujące 3D.
PrintAllMenus (pam) Wyświetla wszystkie aktywne menu.
PrintAllInputContext (paic) Wyświetla stos kontekstu wejściowego.
AddPlotToBody (AddPlot) Zaplanuj trasę do tego ciała niebieskiego.
ReloadFaceData Odśwież dane twarzy.
SetGravityScale Ustawia skalę grawitacji w komórce nadrzędnej referencji.
PreviewBlock PreviewBlock (nazwa_blokada) (biom).
ExportTerrainTextures Eksportuje tekstury terenu.
ExportTerrainGrids Eksportuje siatki terenu.
ExportTerrainHeightMap Eksportuje mapę wysokości terenu.
ExportTerrainSplatMap Eksportuje mapę plam terenu.
ExportTerrainMaterialIndexMap Eksportuje mapę indeksów materiałów terenu.
ExportTerrainFiles Eksportuje pliki terenu.
UpdateTerrainClipmaps Odświeża klipmapy terenu.
ToggleDebugCamera Przełącza kamerę debugowania (nazwa trybu).
CyclePrevDebugCamera Przełącz do poprzedniej kamery debugowania.
CycleNextDebugCamera Przełącz do następnej kamery debugowania.
ToggleDebugCameraControls Przełącza sterowanie kamerą debugowania.
SetImGuiWindowFunction (siw) Aktywuje okno ImGui.
InvokeUIEvent Wywołuje zdarzenie ui > c++.
HotReloadUI Na gorąco przeładowuje interfejs użytkownika SWFs.
SetPosRelativeToRef Funkcja skryptu do ustawiania pozycji wybranej referencji względem innej referencji (domyślnie względem gracza).
FaceRef Skieruj referencję w stronę innej referencji (domyślnie w stronę gracza) z dodatkowym kątem przesunięcia.
SetWorkshopItem Ustaw wskaźnik menu warsztatu na aktualnie wybraną referencję, jeśli istnieje.
GenerateNavMesh Generuje siatkę nawigacji na bieżącej komórce.
LandOnPlanetAnimated Lądowanie statku kosmicznego gracza z animacją.
startNewGame Polecenie uruchomienia nowej gry w głównym menu bez interfejsu użytkownika.
ForcedBleedout Wymusza wejście aktora w stan krwawienia.
ForceConditionFormTrue Wymusza, aby forma warunku była prawdziwa. argumenty: FromID, (włącz)0/1, (na stałe)0/1.
ForceConditionFormFalse Wymusza, aby forma warunku była fałszywa. argumenty: FromID, (włącz)0/1, (na stałe)0/1.
LandOnPlanetBiome Lądowanie na biomie planety. (lopb [nazwa_planety] [indeks biotopu] [(centrowane)0/1])
LandOnPlanetMarker Lądowanie w miejscu oznaczonym na bieżącej planecie.
TestAllPlanets Testowanie planet.
ClearLinkedRef Usuń powiązaną referencję.
SetLocalTime Ustawia lokalny czas na bieżącej planecie, opcjonalnie aktualizując symulację galaktyki.
ReloadMaterials Ponownie wczytuje wszystkie materiały.
PlacementOnCell Testuje umieszczenie nakładki na komórce. (poc (index_komórki.x)(index_komórki.y))
ToggleWorkshopFlyCam Przełącza latającą kamerę warsztatu.
CheckBiomeMarker Szuka zastosowań danego znacznika biotopu w załadowanym obszarze.
TestBiomePlanet (tbp) Tworzy pełną planetę wykorzystującą wyłącznie dany biotop i przenosi tam gracza.
PreviewPattern Podgląd wzoru. (nazwa_wzoru)(biotop)
SetHavokDynamic Ustawia ruch referencji jako dynamiczny z opcjonalną masą w kg.
SetHavokKinematic Ustawia ruch referencji jako kinematyczny.
SetHavokActive Ustawia aktywność havok dla referencji.
SetHavokLOD Ustawia poziom szczegółowości kolizji referencji.
SetHavokLinearVelocity Ustawia liniową prędkość referencji.
SetHavokAngularVelocity Ustawia kątową prędkość referencji.
SetHavokCollisionLayer Ustawia warstwę kolizji havok.
SetHavokRagdollFriction Ustawia tarcie szkieletu havok.
SetHavokParam Ustawia parametr havok.
ShowHavokRagdollValues Pokazuje wartości szkieletu havok.
StartHavokPartTest Rozpoczyna/resetuje test cząstek havok.
StopHavokPartTest Zatrzymuje test cząstek havok.
SetOrientation Ustawia orientację referencji.
ToggleDebugText3D Przełącza tekst debugowania w grze.
ToggleBioOverlay Przełącza nakładkę BI.
ToggleMetricViewer Pokazuje widok metryk.
PrintMessage Wyświetla wiadomość na ekranie (drukuj (wiadomość) (czas) (flaga czyszczenia poprzednich wiadomości)).
AddDebugTest Dodaje tekst debugowania do referencji (AddDebugText (tekst debugowania) (rozmiar) (kolor) (kolor tła) (kolor obramowania) (przesunięcieX) (przesunięcieY) (przesunięcieZ) (flaga przypięcia).
DisableActorPackage Wyłącza lub włącza pakiet aktora (DisableActorPackage (0/1)).
StopBatchFile Zatrzymuje działający plik wsadowy.
CenterOnSpaceCell Przenosi do określonej komórki kosmicznej, opcjonalnie można określić statek.
DependencyGraphDump Wykonuje zrzut grafu zależności.
ToggleExperimentalShaders Przełącza eksperymentalne shadery włącz/wyłącz.
SetTestPlanetAndBiome Ustawia testową planetę i biotop do testów wewnętrznych z znacznikami biotopów. (stpb [nazwa_planety] [forma biotopu | indeks biotopu]).
tmm 1 Dodaje na mapie znaczniki wszystkich obiektów w świecie.

Niezależnie od tego, czy w Starfieldzie kody są przez Was używane, czy raczej traktowane jak zło ostateczne – mamy nadzieję, że przeżywacie w grze Bethesdy prawdziwą gwiezdną przygodę!

Może Cię zainteresować:

Przygodę z grami rozpoczęła w wieku trzech lat. Najwięcej radości sprawiają jej szeroko pojęte gry RPG i strategie, choć nabiła też niewyobrażalne ilości godzin w symulatorach pokroju The Sims czy ETS. Poza tym miłośniczka literatury, anime i czarnego humoru.
Dziękujemy, że przeczytałeś cały artykuł. Jak go oceniasz?
4.9/5 - (12 głosów)

Czytaj Więcej