Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nigdy nie bawił się kodami w grach. Opcję taką oferuje również najnowsza produkcja Bethesdy – Starfield. Twórcy oddali do dyspozycji graczy całą masę różnorodnych komend. W zależności od tego, jak wykorzystamy kody do Starfield, możemy ułatwić sobie rozgrywkę albo znaleźć nowy sposób na czerpanie z niej radości.
Zanim jednak zaczniecie zabawę z cheatowaniem w Starfieldzie, omówmy kilka ważnych kwestii. Wraz z pierwszym użyciem kodów w danej rozgrywce zostajemy pozbawieni możliwości zdobywania osiągnięć. Co więcej, warto mieć na uwadzę, że korzystanie z komend wiążę się z grzebaniem w plikach gry. To z kolei może doprowadzić do błędów, a nawet zablokowania dostępu do używanego przez nas zapisu gry (warto przygotować jego kopię zapasową).
Spis treści:
Korzystanie z poniższych kodów jest możliwe wyłącznie na PC. Zanim do nich przejdziemy, konieczne jest uruchomienie specjalnej konsoli – będąc w grze, wystarczy kliknąć klawisz tyldy (~) na klawiaturze.
WAŻNE: niektóre z poniższych komend zawierają nawiasy (Wartość) lub (ID). Podczas wpisywania kodów w ich miejsce należy wpisać adekwatną liczbę. W polu (Wartość) wymagana jest zazwyczaj np. ilość przedmiotów, które chcemy dodać do ekwipunku.
Nieśmiertelność, wbicie maksymalnego levela w sekundę, nielimitowane kredyty, wskrzeszanie umarłych, niekończąca się amunicja i wiele innych. Lista cheatów jest naprawdę długa. Poniżej zebraliśmy dla Was listę, na której znajdziecie aktualnie najpopularniejsze kody do Starfield.
Polecenie w Konsoli | Opis |
---|---|
Polecenia Przełączające | |
tgm | Tryb Boga – Oferuje całkowitą niewrażliwość oraz nieograniczoną amunicję. |
tim | Tryb Nieśmiertelności – Pozwala otrzymywać obrażenia, ale Twoje zdrowie nigdy nie spadnie do 0. |
psb | Księga Czarów Gracza – Otwiera dostęp do wszystkich dostępnych mocy. |
tdetect | Przełącz Wykrywanie – Postacie niezależne nie będą Cię więcej dostrzegać. |
tcai | Wyłącz AI Walki – Inteligencja przeciwników przestaje Cię atakować. Możesz to włączyć i wyłączyć, wpisując kod ponownie. |
tcl | Wyłącz Kolizje – Twoja postać może przelatywać przez ściany, podłogi i inne obiekty. Możliwość włączenia i wyłączenia poprzez ponowne wpisanie kodu. |
Polecenia Kierowane | |
additem (ID Przedmiotu) (Wartość) | Dodaj Przedmioty – Wybrane przedmioty zostaną dodane do Twojej postaci. |
(ID Ref).amod (ID OMOD) | Zaaplikuj Modyfikacje Broni – Wybrane modyfikacje zostaną zaaplikowane do Twojej broni. Możesz uzyskać ID przedmiotu w Konsoli, klikając na upuszczone przedmioty. |
(ID Ref).rmod (ID OMOD) | Usuń Zaaplikowane Modyfikacje Broni – Wybrane modyfikacje zostaną usunięte z Twojej broni. Aby to zrobić, potrzebujesz ID przedmiotu, które można uzyskać w Konsoli, klikając na przedmioty na ziemi. |
killall | Eliminuj Wszystkich NPC – Wszyscy NPC w okolicy zostaną zabici. |
kah | Zabij Wszystkie Wrogie NPC – Wszyscy wrogowie w okolicy zostaną pokonani. |
resurrect | Wskrześ NPC – Wybrany NPC zostanie przywrócony do życia. Musisz wybrać NPC w menu konsoli, aby kod zadziałał. |
unlock | Otwórz Drzwi i Pojemniki – Wybrany cel zostanie otwarty. Najpierw musisz spróbować otworzyć zablokowany cel przed wprowadzeniem polecenia. |
showmenu sleepwaitmenu | Menu Czekania i Spania – Szybki dostęp do menu czekania, pozwala na regulację czasu. |
Polecenia Gracza | |
player.setlevel (Wartość) | Ustaw Poziom Postaci – Twoja postać osiąga określony poziom. |
player.additem (ID Przedmiotu) (Wartość) | Dodaj Przedmioty do Ekwipunku – Wybrane przedmioty zostaną dodane do Twojego ekwipunku. Zobacz naszą listę najważniejszych ID przedmiotów w Starfield. |
player.placeatme (ID Przedmiotu) (Wartość) | Przywołaj Przedmiot/Stworzenie – Wybrany przedmiot lub stworzenie pojawi się przed Tobą. |
player.paycrimegold 0 0 (ID Frakcji) | Zapłać za Zbrodnie – Unikaj więzienia, zachowaj skradzione przedmioty i spłać wszystkie długi w określonej frakcji. |
showlooksmenu player 1 | Otwórz Kreator Postaci – Otwiera menu kreacji postaci, umożliwiając zmianę wyglądu, nazwy, tła i cech postaci. |
player.removeperk (ID Perku) | Usuń Umiejętności i Cechy – Określone umiejętności i cechy zostaną usunięte z Twojej postaci. Sprawdź poniżej ID umiejętności i cech. |
player.addperk (ID Perku) | Dodaj Umiejętności i Cechy – Wybrane umiejętności i cechy zostaną dodane do Twojej postaci. Pamiętaj, aby najpierw usunąć perk, jeśli chcesz dodać nowy. |
player.setav carryweight (Wartość) | Zwiększ Nośność – Ustawia nośność na określoną wartość. |
Aby dodać do swojego ekwipunku przedmioty, należy użyć komendy player.additem (ID przedmiotu) (wartość). ID przedmiotu to specjalny numer identyfikacyjny, przypisany do dostępnych w grze itemów. Poniżej znajdziecie listę tych najbardziej przydatnych.
ID Przedmiotu | Nazwa Przedmiotu | Przykładowa Komenda |
---|---|---|
Różne przedmioty | ||
0000000F | Kredyty | player.additem 0000000F 100 |
0000000A | Digipick | player.additem 0000000A 100 |
Bronie | ||
0014920B | Despondent Assassin – Legendarny karabin | player.placeatme 0014920B 1 |
00329ABB | Eternity’s Gate – Legendarny karabin na cząstki | player.placeatme 00329ABB 1 |
0008AF62 | Revenant – Legendarny karabin | player.placeatme 0008AF62 1 |
000547A3 | Przełom | player.placeatme 000547A3 1 |
0026D963 | Wielki Wybuch | player.placeatme 0026D963 1 |
0002EB42 | Magstrzał | player.placeatme 0002EB42 1 |
00023606 | Magimpuls | player.placeatme 00023606 1 |
0026D96D | Miejski Orzeł | player.placeatme 0026D96D 1 |
Skafandry kosmiczne | ||
00065925 | Doświadczalny Skafander Nishina z Ogniem (Legendarny) | player.placeatme 00065925 1 |
0007B2B9 | Skafander Antixeno Strażnika UC (Legendarny) | player.placeatme 0007B2B9 1 |
0022B8F6 | Skafander Odkrywcy z Odpornością (Epicki) | player.placeatme 0022B8F6 1 |
0013F97D | Skafander Pokojowca | player.placeatme 0013F97D 1 |
00225FC9 | Kostium Potwora | player.placeatme 00225FC9 1 |
001F22BB | Skafander Babci | player.placeatme 001F22BB 1 |
Pakiety Wzmocnień | ||
0010A25D | Legendarny Pancerz UC AntiXeno | player.placeatme 0010A25D 1 |
0001754E | Pakiet Marka 1 | player.placeatme 0001754E 1 |
0021A86C | UC Pakiet Mocy | player.placeatme 0021A86C 1 |
Kaski | ||
00065926 | Reaktywny Kask Doświadczalny Nishina (Legendarny) | player.placeatme 00065926 1 |
0010A25E | Legendarny Kask Kosmiczny UC AntiXeno z Ogniem | player.placeatme 0010A25E 1 |
0013F97B | Kask Kosmiczny Pokojowca | player.placeatme 0013F97B 1 |
0001754F | Kask Kosmiczny Marka I | player.placeatme 0001754F 1 |
001F22BC | Kask Kosmiczny Babci | player.placeatme 001F22BC 1 |
Pomoc, jedzenie i napoje | ||
00003A26 | Ziemniaki | player.additem 00003A26 1 |
0000ABF9 | Pakiet Medyczny | player.additem 0000ABF9 1 |
002A9DE8 | Zestaw Awaryjny | player.additem 002A9DE8 1 |
0003D3A9 | Koktajl Antybiotykowy | player.additem 0003D3A9 1 |
0003D3AF | Iniekcja Antybiotykowa | player.additem 0003D3AF 1 |
0003D3AE | Pasta Antybiotykowa | player.additem 0003D3AE 1 |
00299592 | AMP | player.additem 00299592 1 |
Zasoby | ||
00246B6A | Adaptacyjna Rama | player.additem 00246B6A 1 |
000055B1 | Adhezyw | player.additem 000055B1 1 |
000055A8 | Kosmetyk | player.additem 000055A8 1 |
000055AF | Włókno | player.additem 000055AF 1 |
000055BA | Środek smarny | player.additem 000055BA 1 |
000777FD | Składnik odżywczy | player.additem 000777FD 1 |
000055A7 | Materiał ozdobny | player.additem 000055A7 1 |
000055A6 | Polimer | player.additem 000055A6 1 |
000055CC | Uszczelniacz | player.additem 000055CC 1 |
000055CE | Rozpuszczalnik | player.additem 000055CE 1 |
000055B9 | Materiał konstrukcyjny | player.additem 000055B9 1 |
Jeśli na powyższej liście brakuje ID interesującego Cię przedmiotu, nic straconego! Istnieją jeszcze co najmniej dwa sposoby na jego odnalezienie:
Na koniec do Waszej dyspozycji pozostawiamy pełną listę kodów dostępnych w Starfieldzie. Oprócz tych wymienionych wcześniej znajdziecie tu bardziej zaawansowane komendy, które pozwalają na jeszcze większą ingerencję w grę. Za ich pomocą można modyfikować ustawienia oraz szczegóły rozgrywki, a także zmieniać jej zasady.
Musicie jednak pamiętać, że nierozważne korzystanie z kodów może skończyć się utratą danych zapisu, a w najgorszym przypadku uszkodzeniem gry i systemu komputera.
Komenda | Opis |
---|---|
Komendy Przełączników | |
tgm | Aktywacja Trybu Boga – Zapewnia całkowitą nieśmiertelność i nieskończoność amunicji. |
tim | Aktywacja Trybu Nieśmiertelności – Możesz otrzymywać obrażenia, ale nigdy nie spadniesz do 0 zdrowia. |
psb | Księga Czarów Gracza – Odblokowuje wszystkie dostępne moce. |
tdetect | Wyłącz Wykrywanie – NPC nie będą Cię już wykrywać. |
tcai | Wyłącz Sztuczną Inteligencję Walki – SI walki nie będzie już Cię atakować. Można wyłączyć i włączyć ponownie wprowadzając kod. |
tcl | Wyłącz Kolizje – Twoja postać przestaje kolidować z otoczeniem, umożliwiając latanie przez ściany i inne obiekty. Możesz to deaktywować i aktywować ponownie wpisując kod. |
tm | Wyłącz Menu – Wyłącza/włącza interfejs użytkownika. |
tfc | Tryb Kamery Swobodnej – Kamera zostaje odłączona od gracza i możesz swobodnie przemieszczać się po mapie. |
Komendy Ukierunkowane | |
additem (ID Przedmiotu) (Wartość) | Dodaj Przedmioty – Wskazane przedmioty zostaną dodane do Twojej postaci. |
(Ref ID).amod (OMOD ID) | Dołącz Modyfikacje Broni – Określone modyfikacje zostaną zastosowane do Twojej wybranej broni. Aby uzyskać ID referencyjne przedmiotu, kliknij na niego będąc w konsoli. Zobacz wszystkie ID przedmiotów do Starfield |
(Ref ID).rmod (OMOD ID) | Usuń Dołączone Modyfikacje Broni – Wskazane modyfikacje zostaną usunięte z Twojej wybranej broni. Aby uzyskać ID referencyjne przedmiotu, kliknij na niego będąc w konsoli. |
killall | Zabij Wszystkich NPC – Wszyscy NPC w danym obszarze zostaną zabici. |
kah | Zabij Wszystkich Wrogów – Wszyscy wrogowie w danym obszarze zostaną zabici. |
resurrect | Ożyw NPC – Wybrany NPC zostanie ożywiony. Aby to zadziałało, musisz wybrać NPC będąc w menu konsoli, tak aby pojawiło się jego ID referencyjne, a następnie wpisać kod. |
unlock | Odblokuj Drzwi i Pojemniki – Odblokuj wskazane drzwi lub pojemnik. Aby to zadziałało, musisz wybrać drzwi będąc w menu konsoli, a następnie wpisać komendę. |
sexchange | Zmień Płeć Postaci – Zmienia płeć Twojej postaci na przeciwną. |
showmenu sleepwaitmenu | Menu Czekania/Spania – Szybki dostęp do menu czekania, pozwala regulować czas w grze. |
Komendy Gracza | |
player.setlevel (Wartość) | Zwiększ Poziom Postaci – Ustawia poziom Twojej postaci na określoną wartość. |
player.additem (ID Przedmiotu) (Wartość) | Dodaj Przedmioty do Ekwipunku – Wskazane przedmioty zostaną dodane do Twojego ekwipunku. Zobacz wszystkie ID przedmiotów do Starfield |
player.placeatme (ID Przedmiotu) (Wartość) | Pojaw Przedmiot/Stwora Przy Tobie – Określony przedmiot lub stworzenie pojawi się bezpośrednio przed Twoją postacią. |
player.paycrimegold 0 0 (ID Frakcji) | Zapłać za Nagrody – Pozostajesz na wolności, zachowujesz wszystkie skradzione przedmioty i spłacasz wszelkie niezapłacone nagrody za Twoją głowę dla określonej frakcji. |
showlooksmenu player 1 | Otwórz Kreator Postaci – Otwiera menu kreatora postaci, umożliwiając dostosowywanie wyglądu, imienia, pochodzenia i cech Twojej postaci. |
player.removeperk (ID Perku) | Usuń Umiejętności, Cechy i Pochodzenie – Określona umiejętność, cecha lub pochodzenie zostanie usunięta z Twojej postaci. Zobacz powyżej listę ID umiejętności, cech i pochodzenia. |
player.addperk (ID Perku) | Dodaj Umiejętności, Cechy i Pochodzenie – Określona umiejętność, cecha lub pochodzenie zostanie dodana do Twojej postaci. Pamiętaj, że musisz mieć wolne miejsce na dodatkowy per |
player.setav carryweight (Wartość) | Zwiększ Nośność – Ustawia nośność postaci na wskazaną wartość. |
psb | Księga Czarów Gracza – Wszystkie czary zostają odblokowane. |
Komendy Misji | |
saq | Uruchom Wszystkie Misje – Wszystkie główne i poboczne misje zostają rozpoczęte. Uważaj, ponieważ może to spowodować awarie gry, więc zachowaj ostrożność i upewnij się, że niedawno zapisałeś grę. |
caqs | Zakończ Główne Misje – Wszystkie główne misje zostaną zakończone. Uważaj, ponieważ może to spowodować awarie gry, więc postępuj ostrożnie. |
Pozostałe kody | |
ShowHighMaxHeights (shmh) | Prezentuje lub ukrywa dane o maksymalnej wysokości w wysokiej rozdzielczości. |
EnableStoryManagerLogging | Aktywuje logowanie menedżera historii. |
DumpPapyrusStacks (dps) | Zrzut wszystkich informacji o stosach Papyrus do logu. |
DumpPapyrusTimers | Zrzut wszystkich rejestracji timerów Papyrus do logu. |
DumpPapyrusLOSEvents | Zrzut wszystkich rejestracji zdarzeń Papyrus LOS do logu. |
DumpPapyrusDistanceEvents | Zrzut wszystkich rejestracji zdarzeń odległości Papyrus do logu. |
DumpPapyrusPersistenceInfo (dppi) | Zrzut wszystkich informacji trwałych w Papyrus dla wskazanego odniesienia. |
DumpPapyrusEventRegistrations | Zrzut wszystkich rejestracji zdarzeń Papyrus dla określonego obiektu (i skryptu). |
RunCompaction | Uruchamia kompaktację, jeśli to możliwe. |
ToggleImmortalMode | Przełącza tryb Nieśmiertelności (zdrowie/wytrzymałość/magia może maleć, ale nigdy nie spada do zera). |
SetSubgraphToDebug | Ustawia podgraf do debugowania. |
EnableRumble | Aktywuje lub dezaktywuje wibracje kontrolera. |
HavokVDBCapture | Przechwytywanie Havok VDB. |
ToggleNavmeshInfo | Przełącza tryb wyświetlania informacji o siatce nawigacyjnej, podobny do kamery mapy. |
PlaySyncAnim | Odtwarza zsynchronizowaną animację. |
SetFormKnown | Ustawia flagę „znane” na formularzu. |
SetDebugQuest | Ustawia zadanie jako jedyne możliwe do rozpoczęcia ze swojego typu zdarzenia. |
SetQuestAliasLogging | Aktywuje lub dezaktywuje logowanie aliasów dla zadania. |
SetRace | Ustawia rasę dla wskazanego aktora. |
FindForm (find) | Szuka formularza. |
StartPapyrusScriptProfile (StartPSP) | Rozpoczyna profilowanie skryptu Papyrus. |
StopPapyrusScriptProfile (StopPSP) | Kończy profilowanie skryptu Papyrus. |
StartPapyrusFormProfile (StartPFP) | Rozpoczyna profilowanie skryptów Papyrus na formularzu. |
StopPapyrusFormProfile (StopPFP) | Kończy profilowanie skryptów Papyrus na formularzu. |
StartPapyrusStackRootProfile | Rozpoczyna profilowanie wszystkich stosów Papyrus, zaczynając od skryptu. |
StopPapyrusStackRootProfile | Kończy profilowanie wszystkich stosów Papyrus, zaczynając od skryptu. |
TogglePapyrusGlobalProfiler (TPGP) | Przełącza globalne profilowanie Papyrus (profiluje wszystko). |
PrintQuestSceneInfo | Drukuje do pliku informacji o zadaniu aktualny stan scen. |
IsInvulnerable | Czy aktor jest niewrażliwy? |
CollisionMesh | Przełącza informacje o kolizji siatki. |
HavokWorldStep (hkstep) | Przełącza informacje o krokach świata Havok. |
IsolateRendering | Aktywuje izolowane renderowanie dla wybranego obiektu. |
ToggleWaterCurrentGeometry | Wyświetla lub ukrywa geometrię prądu wody. |
PerformAction | Wykonuje określoną akcję na wybranym aktorze. |
StartTrackPlayerDoors | Rozpoczyna śledzenie drzwi aktywowanych przez gracza. |
StopTrackPlayerDoors | Kończy śledzenie drzwi aktywowanych przez gracza. |
CheckPlayerDoors | Porównuje ścieżkę śledzenia gracza z celem ścieżki zadania. |
SetInChargen | Przełącza aspekty trybu Chargen [zapisywanieWyłączone] [czekanieWyłączone][wiadomośćAktywacjiWyłączona] |
ForceReset | Wymusza pełny reset gry. |
ForceCloseFiles | Zamyka główny plik i dodatki. Przydatne, gdy CreationKit zapisuje do dodatku, który jest również wczytywany w grze. Uważaj! Rozgrywka i nowe zapisy mogą być niestabilne. |
HotLoadPlugin (HLP) | Wczytuje lub ponownie wczytuje wskazany dodatek. Przydatne, gdy chcesz wprowadzić zmiany bez ponownego uruchamiania gry. Uważaj! Modyfikowane zadania zostaną zatrzymane (i w miarę możliwości uruchomione ponownie). Rozgrywka i nowe zapisy mogą być niestabilne. |
GenerateBendableSpline (Spline) | Generuje elastyczną instancję geometrii splajnu. |
Reload () | Przeładowuje wskazany skrypt Papyrus. |
TestAim | Testuje celowanie aktora. |
TestLook | Testuje spojrzenie aktora. |
PushCamera | Przesuwa kamerę do edytora. |
MoveToEditorCamera | Przenosi do kamery edytora. |
MoveToEditorSelection | Przenosi do wyboru edytora. |
PlaceFurnitureTester (PFT) | Umieszcza aktora, który będzie korzystać z wybranego mebla. Można określić typ aktora za pomocą opcjonalnego parametru. |
DumpConditionsFunctions | Wyjście bieżących liczników dla wywołań funkcji warunkowej. |
ReloadAnimationGraphs | Przeładowuje aktualnie wczytane grafy animacji. |
ToggleWeaponOverlay | Przełącza nakładkę broni. |
ForceDetect | Wymusza, aby wybrany aktor wykrył wskazanego aktora. |
ChangeAnimArchetype (caa) | Zmienia archetyp animacji wybranego aktora. |
ChangeAnimFlavor | Zmienia smak animacji wybranego aktora. |
SetAngryWithPlayer | Ustawia flagę „wściekły na gracza”. |
ForceRepath | Wymusza ponowne wyznaczenie ścieżki dla aktora. |
ForcePathFailure | Wymusza, aby ścieżka aktora nie powiodła się. |
DumpFormList | Wyrzuca zawartość danej listy formularzy do konsoli. |
TraceAnimationEvents | Śledzi zdarzenia animacji aktora. |
ShowMods | Pokazuje wszystkie modyfikacje właściwości na obiekcie. |
DumpInputEnableLayers | Wyrzuca wszystkie aktualnie używane warstwy aktywacji wejścia do konsoli. |
AttachMod | Dołącza mod do obiektu. |
RemoveMod | Usuwa mod z obiektu. |
SpawnTemplatedObject | Tworzy odniesienie do obiektu szablonowego. [obiekt, ilevel, pkeyword1, pkeyword2] |
CallFunction | Wywołuje funkcję papyrus na docelowym odniesieniu. Pierwszy parametr to funkcja, reszta to parametry. |
CallQuestFunction (cqf) | Wywołuje funkcję papyrus na zadaniu. Drugi parametr to funkcja, reszta to parametry. |
CallGlobalFunction (cgf) | Wywołuje globalną funkcję papyrus. Pierwszy parametr to funkcja, reszta to parametry. |
ResetInputEnableLayer | Resetuje wszystkie kontrole wyłączenia na konkretnej warstwie aktywacji wejścia. |
ForceEnablePlayerControls (fepc) | Wymusza aktywację kontroli gracza, niezależnie od warstw, patrz EnablePlayerControls. |
ResetForceEnabledPlayerControls | Resetuje wszystkie wymuszone aktywacje kontroli gracza. |
GetActorRefOwner | Drukuje właściciela aktualnie wybranego odniesienia. |
SetActorRefOwner (saro) | Ustawia właścicielstwo aktualnie wybranego odniesienia dla wskazanego aktora (lub jeśli nie jest określony aktor, dla gracza). |
HasActorRefOwner (haro) | Zwraca 1, jeśli aktualnie wybrane odniesienie ma właściciela, lub 0 w przeciwnym przypadku. |
SetOutfit | Zmienia domyślny strój dla aktora. |
PassTime | Przesuwa wskazaną liczbę godzin, jakby gracz spał. |
LinkLocations | Łączy dwie lokalizacje pod danym słowem kluczowym. |
ShowLinkedLocations | Wyświetla wszystkie lokalizacje połączone z daną lokalizacją pod danym słowem kluczowym. |
SetLinkedRef | Łączy aktualne odniesienie z danym odniesieniem pod danym słowem kluczowym. |
ResetContainer | Resetuje aktualnie wybrany kontener, lub jeśli podasz „1”, zresetuje wszystkie kontenery. |
SetSceneForDebug | Ustawia aktualną scenę debugowania. |
PreloadExterior | Wstępnie wczytuje dane zewnętrzne dla aktualnie wybranego odniesienia. |
TestPath | Funkcja debugowania do testowania ścieżki. |
ToggleControlsOverly | Przełącza nakładkę kontroli. |
Refresh | Funkcja debugowania do odświeżenia odniesienia. |
DynamicResolution | Zmienia ustawienia dynamicznej rozdzielczości. |
TestLoadingMenu | Funkcja debugowania do otwierania/zamykania menu ładowania w wątku ładowania. |
RecalcInstanceData | Funkcja debugowania do przeliczania danych instancji dla wybranego odniesienia lub wszystkich wczytanych odniesień, jeśli nic nie jest wybrane. |
ToggleReferencePose | Przełącza wymuszanie animgraphu dla wybranego aktora, aby był w pozie odniesienia. Możesz określić „target” lub „rig” jako dodatkowe parametry. |
SetPersistLocation | Funkcja debugowania do ustawiania lokalizacji trwałości na odniesieniu. |
SetLocationRefType | Funkcja debugowania do ustawiania typu odniesienia lokalizacji dla lokalizacji na odniesieniu. |
ShowLocData | Funkcja debugowania do wyrzucania danych o lokalizacji. |
ReserveLoc | Funkcja debugowania do rezerwowania lokalizacji, dzięki czemu nie może być używana dla większości aliasów. |
UpdateAwakeSound (UAS) | Aktualizuje aktualnie świadomą pętlę aktora. |
SetHarvested | Oznacza aktualne odniesienie jako Zebrane lub nie. |
PauseScene | Wstrzymuje lub wznawia określoną scenę. |
SpawnDupe | Tworzy duplikat odniesienia wybranego odniesienia. |
DisableDistantReferences | Wyłącza odniesienia bardziej odległe niż określony dystans od wybranego odniesienia. |
FireAssert | Wysyła asercję (z przekazanym tekstem, jeśli dostępny). |
ForcePersistent | Wymusza, aby odniesienie stało się trwałe. |
PlayActionCamera (pac) | Odtwarza tę kamerę akcji na odniesieniu z odniesieniem docelowym. |
StopActionCamera | Zatrzymuje kamerę akcji. |
ChangeStance | Zmienia postawę aktora. |
AuditionWwiseEvent | Zestaw poleceń do przesłuchiwania zdarzeń Wwise. |
AuditionReverbForm (arf) | Wymusza, aby dany formularz pogłosu był aktywny. |
SetWwiseState (sws) | Ustawia globalny stan Wwise. |
BuildAnimationData (bad) | Buduje dane animacji dla aktora. |
SwitchSkeleton | Przełącza między standardowym a szkieletem chargen dla aktora. |
GetHelloorGreeting () | Wyświetla identyfikator informacji dla aktora mówiącego cześć/powitanie do parametru aktora. Jednym z nich powinien być gracz. |
SetBoneTintRegion | Dodaje dane dobarwienia kości do obiektu 3D, podając identyfikator regionu tego obiektu. |
SendDialogueEvent | Wysyła zdarzenie dialogowe dla wybranego aktora i aktora docelowego. |
SetForceSpeechChallengeAlwaysSucceed() | Gracz zawsze będzie odnosić sukces w próbach perswazji. |
SetForceSpeechChallengeAlwaysFail() | Gracz zawsze będzie ponosić porażkę w próbach perswazji. |
RunMaterialsAnalysis (rma) | Porównuje materiały wybranej referencji. |
CaptureMessages() | Przechwytuje komunikaty DebugString, USER1 i USER2 używając nasłuchiwania zdarzeń i wysyła je do CaptureMessage.Iua. |
ToggleTrijuice | Przełącza Trijuicing w renderze (może nieznacznie obniżyć jakość filtrowania tekstur kosztem poprawy wydajności). |
SetPresentThreshold (spt) | Ustawia procent (0-100) linii skanowania pokrywających się przed osiągnięciem progu wymiany: domyślnie 0 (zawsze wymieniaj). |
LinkFullAccount | Łączy pełne konto Bnet z kontem w grze: (nazwa użytkownika) (hasło). |
IsLoggedIn (isonline) | Czy gracz jest zalogowany do Bethesda.net? |
GetLegalDocs (getlegaldocs) | Pobiera listę wszystkich wymaganych dokumentów prawnych. |
AcceptLegalDoc | Akceptuje dokument prawny na podstawie jego ID: acceptlegaldoc (id). |
GetDataAttachment | Wyświetla dane z załącznika profilu Bethesda.net: getattachment (typ) (id). |
DeleteDataAttachment | Usuwa załącznik danych profilu Bethesda.net: deleteattachment (typ) (id). |
UploadCharacterData | Przesyła dane postaci jako załącznik danych profilu bnet. |
GetAttachmentLeaderboard (getattachmentleaderboard) | Pobiera stronę rankingu załączników: getattachmentleaderboard (typ załącznika) (typ rankingu). |
LoadUnitedData | Pobiera dane postaci z rankingu i zapisuje je w pamięci podręcznej. |
MakeUnityNPC | Aktualizuje NPC danymi z pamięci podręcznej Unity. |
SetVolumetricLighting Parameters (vl) | Ustawia parametry światła objętościowego. |
StartWorkshop (workshop) | Wejdź w tryb warsztatu, jeśli gracz znajduje się w obszarze możliwym do zabudowy warsztatu. |
ToggleVBlankOptim | Przełącza optymalizację VBlank. |
AddKeyword | Dodaje dany słowo kluczowe do referencji. |
RemoveKeyword | Usuwa dane słowo kluczowe z referencji. |
SetAmbientParticlesEnabled | Włącza(1)/wyłącza(0) cząsteczki otoczenia. |
RemoveOutposts() | Usuwa wyznaczony posterunek oraz wszystkie zbudowane elementy. |
SetESRAMSetup | Wymusza konkretną konfigurację ESRAM (-1 dla automatycznej konfiguracji). |
CallStackTraceDepth | Ustawia głębokość stosu wywołań podczas jego śledzenia. |
CommandedActivated | Poleca wybranemu aktorowi użycie referencji. |
EnableGalaxyMode | Włącza/wyłącza tryb galaktyczny. |
ToggleStarFieldDebug | Przełącza debugowanie pola gwiazd. |
SetStarFieldCoordinateScale() | Ustawia skalę współrzędnych pola gwiazd. |
SetStarSystemScale (sss) | Ustawia skalę systemu gwiazdowego. |
MoveToPlanet | Jeśli celem jest statek gracza, przenieś do lub daj ścieżkę pilotowi do (cel) (1 aby przeprowadzić pełną sekwencję skoku). |
SetOrbitSpeedScale | Ustawia globalną skalę prędkości orbity. |
InstanceNamingRules | Eksportuje dane reguł nazewnictwa instancji do pliku INRExport.txt. |
GetOrbisModInfo | Wyświetla informacje dotyczące plików gry mod Orbis. |
ToggleSceneDebug | Pokazuje stan debugowania sceny. |
SetFarClip | Ustawia wartość klipu dalekiego. (-1 aby wyczyścić nadpisanie) |
ToggleOverdraw | Przełącza nadrysowywanie. |
RecordScene | Przechwytuje zrzuty ekranu sceny. (EditorID sceny, [FPS 60 domyślnie]) |
LandOnPlanet (lop) | Lądowanie na planecie. (lop <szerokość geograficzna> ) |
TakeOffToSpace | Start w przestrzeń kosmiczną. |
PreviewBodyResources (pbr) | Podgląd zasobów dla planety. |
SendAffinityEvent | (AffinityEvent [ObjRef]) Uruchamia zdarzenie związane z przywiązaniem na opcjonalnej referencji obiektu. |
AddPower | AddPower (część) # |
RemovePower | RemovePower (część) # |
MatlockCapture | Wymusza realizację przechwycenia przez matlock. |
ToggleSnapNodeMarkers | Przełącza znaczniki węzłów snap. |
SetVoiceType | Ustawia typ głosu dla aktora. |
AddWorldSpaceToPlanet | Dodaje przestrzeń świata do planety. |
DebugDataProvider | Ustawia nazwę dostawcy danych UI, który chcemy debugować. |
LoadAll3D | Wczytuje wszystkie oczekujące 3D. |
PrintAllMenus (pam) | Wyświetla wszystkie aktywne menu. |
PrintAllInputContext (paic) | Wyświetla stos kontekstu wejściowego. |
AddPlotToBody (AddPlot) | Zaplanuj trasę do tego ciała niebieskiego. |
ReloadFaceData | Odśwież dane twarzy. |
SetGravityScale | Ustawia skalę grawitacji w komórce nadrzędnej referencji. |
PreviewBlock | PreviewBlock (nazwa_blokada) (biom). |
ExportTerrainTextures | Eksportuje tekstury terenu. |
ExportTerrainGrids | Eksportuje siatki terenu. |
ExportTerrainHeightMap | Eksportuje mapę wysokości terenu. |
ExportTerrainSplatMap | Eksportuje mapę plam terenu. |
ExportTerrainMaterialIndexMap | Eksportuje mapę indeksów materiałów terenu. |
ExportTerrainFiles | Eksportuje pliki terenu. |
UpdateTerrainClipmaps | Odświeża klipmapy terenu. |
ToggleDebugCamera | Przełącza kamerę debugowania (nazwa trybu). |
CyclePrevDebugCamera | Przełącz do poprzedniej kamery debugowania. |
CycleNextDebugCamera | Przełącz do następnej kamery debugowania. |
ToggleDebugCameraControls | Przełącza sterowanie kamerą debugowania. |
SetImGuiWindowFunction (siw) | Aktywuje okno ImGui. |
InvokeUIEvent | Wywołuje zdarzenie ui > c++. |
HotReloadUI | Na gorąco przeładowuje interfejs użytkownika SWFs. |
SetPosRelativeToRef | Funkcja skryptu do ustawiania pozycji wybranej referencji względem innej referencji (domyślnie względem gracza). |
FaceRef | Skieruj referencję w stronę innej referencji (domyślnie w stronę gracza) z dodatkowym kątem przesunięcia. |
SetWorkshopItem | Ustaw wskaźnik menu warsztatu na aktualnie wybraną referencję, jeśli istnieje. |
GenerateNavMesh | Generuje siatkę nawigacji na bieżącej komórce. |
LandOnPlanetAnimated | Lądowanie statku kosmicznego gracza z animacją. |
startNewGame | Polecenie uruchomienia nowej gry w głównym menu bez interfejsu użytkownika. |
ForcedBleedout | Wymusza wejście aktora w stan krwawienia. |
ForceConditionFormTrue | Wymusza, aby forma warunku była prawdziwa. argumenty: FromID, (włącz)0/1, (na stałe)0/1. |
ForceConditionFormFalse | Wymusza, aby forma warunku była fałszywa. argumenty: FromID, (włącz)0/1, (na stałe)0/1. |
LandOnPlanetBiome | Lądowanie na biomie planety. (lopb [nazwa_planety] [indeks biotopu] [(centrowane)0/1]) |
LandOnPlanetMarker | Lądowanie w miejscu oznaczonym na bieżącej planecie. |
TestAllPlanets | Testowanie planet. |
ClearLinkedRef | Usuń powiązaną referencję. |
SetLocalTime | Ustawia lokalny czas na bieżącej planecie, opcjonalnie aktualizując symulację galaktyki. |
ReloadMaterials | Ponownie wczytuje wszystkie materiały. |
PlacementOnCell | Testuje umieszczenie nakładki na komórce. (poc (index_komórki.x)(index_komórki.y)) |
ToggleWorkshopFlyCam | Przełącza latającą kamerę warsztatu. |
CheckBiomeMarker | Szuka zastosowań danego znacznika biotopu w załadowanym obszarze. |
TestBiomePlanet (tbp) | Tworzy pełną planetę wykorzystującą wyłącznie dany biotop i przenosi tam gracza. |
PreviewPattern | Podgląd wzoru. (nazwa_wzoru)(biotop) |
SetHavokDynamic | Ustawia ruch referencji jako dynamiczny z opcjonalną masą w kg. |
SetHavokKinematic | Ustawia ruch referencji jako kinematyczny. |
SetHavokActive | Ustawia aktywność havok dla referencji. |
SetHavokLOD | Ustawia poziom szczegółowości kolizji referencji. |
SetHavokLinearVelocity | Ustawia liniową prędkość referencji. |
SetHavokAngularVelocity | Ustawia kątową prędkość referencji. |
SetHavokCollisionLayer | Ustawia warstwę kolizji havok. |
SetHavokRagdollFriction | Ustawia tarcie szkieletu havok. |
SetHavokParam | Ustawia parametr havok. |
ShowHavokRagdollValues | Pokazuje wartości szkieletu havok. |
StartHavokPartTest | Rozpoczyna/resetuje test cząstek havok. |
StopHavokPartTest | Zatrzymuje test cząstek havok. |
SetOrientation | Ustawia orientację referencji. |
ToggleDebugText3D | Przełącza tekst debugowania w grze. |
ToggleBioOverlay | Przełącza nakładkę BI. |
ToggleMetricViewer | Pokazuje widok metryk. |
PrintMessage | Wyświetla wiadomość na ekranie (drukuj (wiadomość) (czas) (flaga czyszczenia poprzednich wiadomości)). |
AddDebugTest | Dodaje tekst debugowania do referencji (AddDebugText (tekst debugowania) (rozmiar) (kolor) (kolor tła) (kolor obramowania) (przesunięcieX) (przesunięcieY) (przesunięcieZ) (flaga przypięcia). |
DisableActorPackage | Wyłącza lub włącza pakiet aktora (DisableActorPackage (0/1)). |
StopBatchFile | Zatrzymuje działający plik wsadowy. |
CenterOnSpaceCell | Przenosi do określonej komórki kosmicznej, opcjonalnie można określić statek. |
DependencyGraphDump | Wykonuje zrzut grafu zależności. |
ToggleExperimentalShaders | Przełącza eksperymentalne shadery włącz/wyłącz. |
SetTestPlanetAndBiome | Ustawia testową planetę i biotop do testów wewnętrznych z znacznikami biotopów. (stpb [nazwa_planety] [forma biotopu | indeks biotopu]). |
Może Cię zainteresować: