W Starfieldzie kody mogą nie tylko znacznie ułatwiać grę, ale również dostarczać bardzo dużo zabawy. Bethesda dała dostęp do konsoli, dzięki której gracze mogą szybko wpływać na swój ekwipunek czy postacie NPC. Jest tego bardzo dużo, ale my zebraliśmy w jednym miejscu wszystkie komendy do Starfielda, które mogą przydać się na każdym etapie rozgrywki.
Zanim jednak zaczniecie zabawę, jaką dają kody do Starfielda, omówmy kilka ważnych kwestii. Wraz z pierwszym użyciem kodów w danej rozgrywce zostajemy pozbawieni możliwości zdobywania osiągnięć. Co więcej, warto mieć na uwadze, że korzystanie z komend wiążę się z ingerowaniem w pliki. To z kolei może doprowadzić do błędów, a nawet zablokowania dostępu do używanego przez nas zapisu gry (warto przygotować jego kopię zapasową). Czy zatem jesteście pewni, że chcecie wykorzystywać w Starfieldzie kody? Jeśli tak, to czytajcie dalej.
Spis treści:
Kody do Starfielda są dostępne wyłącznie na PC. Zanim do nich przejdziemy, konieczne jest uruchomienie specjalnej konsoli – będąc w grze, wystarczy kliknąć klawisz tyldy (~) na klawiaturze.
WAŻNE: niektóre z poniższych komend zawierają nawiasy (Wartość) lub (ID). Podczas wpisywania kodów w ich miejsce należy wpisać adekwatną liczbę. W polu (Wartość) wymagana jest zazwyczaj np. ilość przedmiotów, które chcemy dodać do ekwipunku.
Nieśmiertelność, wbicie maksymalnego levela w sekundę, nielimitowane kredyty, wskrzeszanie umarłych, niekończąca się amunicja i wiele innych. Lista cheatów jest naprawdę długa. Poniżej zebraliśmy dla Was listę, na której znajdziecie aktualnie najpopularniejsze kody do Starfield.
Polecenie w Konsoli | Opis |
---|---|
Polecenia Przełączające | |
tgm | Tryb Boga – Oferuje całkowitą niewrażliwość oraz nieograniczoną amunicję. |
tim | Tryb Nieśmiertelności – Pozwala otrzymywać obrażenia, ale Twoje zdrowie nigdy nie spadnie do 0. |
player.setav speedmult (Wartość) | Zmień prędkość – Ustawia prędkość poruszania się gracza na wskazaną wartość. Aby postać poruszała się szybciej, należy wpisać wartość powyżej 100. |
psb | Księga Czarów Gracza – Otwiera dostęp do wszystkich dostępnych mocy. |
tdetect | Przełącz Wykrywanie – Postacie niezależne nie będą Cię więcej dostrzegać. |
tcai | Wyłącz AI Walki – Inteligencja przeciwników przestaje Cię atakować. Możesz to włączyć i wyłączyć, wpisując kod ponownie. |
tcl | Wyłącz Kolizje – Twoja postać może przelatywać przez ściany, podłogi i inne obiekty. Możliwość włączenia i wyłączenia poprzez ponowne wpisanie kodu. |
Polecenia Kierowane | |
additem (ID Przedmiotu) (Wartość) | Dodaj Przedmioty – Wybrane przedmioty zostaną dodane do Twojej postaci. |
(ID Ref).amod (ID OMOD) | Zaaplikuj Modyfikacje Broni – Wybrane modyfikacje zostaną zaaplikowane do Twojej broni. Możesz uzyskać ID przedmiotu w Konsoli, klikając na upuszczone przedmioty. |
(ID Ref).rmod (ID OMOD) | Usuń Zaaplikowane Modyfikacje Broni – Wybrane modyfikacje zostaną usunięte z Twojej broni. Aby to zrobić, potrzebujesz ID przedmiotu, które można uzyskać w Konsoli, klikając na przedmioty na ziemi. |
killall | Eliminuj Wszystkich NPC – Wszyscy NPC w okolicy zostaną zabici. |
kah | Zabij Wszystkie Wrogie NPC – Wszyscy wrogowie w okolicy zostaną pokonani. |
resurrect | Wskrześ NPC – Wybrany NPC zostanie przywrócony do życia. Musisz wybrać NPC w menu konsoli, aby kod zadziałał. |
unlock | Otwórz Drzwi i Pojemniki – Wybrany cel zostanie otwarty. Najpierw musisz spróbować otworzyć zablokowany cel przed wprowadzeniem polecenia. |
showmenu sleepwaitmenu | Menu Czekania i Spania – Szybki dostęp do menu czekania, pozwala na regulację czasu. |
Polecenia Gracza | |
player.setlevel (Wartość) | Ustaw Poziom Postaci – Twoja postać osiąga określony poziom. |
player.setav health (Wartość) | Zwiększ Zdrowie – Ustawia poziom maksymalnego zdrowia postaci na określoną wartość. |
player.additem (ID Przedmiotu) (Wartość) | Dodaj Przedmioty do Ekwipunku – Wybrane przedmioty zostaną dodane do Twojego ekwipunku. Zobacz naszą listę najważniejszych ID przedmiotów w Starfield. |
player.placeatme (ID Przedmiotu) (Wartość) | Przywołaj Przedmiot/Stworzenie – Wybrany przedmiot lub stworzenie pojawi się przed Tobą. |
player.paycrimegold 0 0 (ID Frakcji) | Zapłać za Zbrodnie – Unikaj więzienia, zachowaj skradzione przedmioty i spłać wszystkie długi w określonej frakcji. |
showlooksmenu player 1 | Otwórz Kreator Postaci – Otwiera menu kreacji postaci, umożliwiając zmianę wyglądu, nazwy, tła i cech postaci. |
player.removeperk (ID Perku) | Usuń Umiejętności i Cechy – Określone umiejętności i cechy zostaną usunięte z Twojej postaci. Sprawdź poniżej ID umiejętności i cech. |
player.addperk (ID Perku) | Dodaj Umiejętności i Cechy – Wybrane umiejętności i cechy zostaną dodane do Twojej postaci. Pamiętaj, aby najpierw usunąć perk, jeśli chcesz dodać nowy. |
player.setav carryweight (Wartość) | Zwiększ Nośność – Ustawia nośność na określoną wartość. |
Aby dodać do swojego ekwipunku przedmioty, należy użyć komendy player.additem (ID przedmiotu) (wartość). ID przedmiotu to specjalny numer identyfikacyjny, przypisany do dostępnych w grze itemów. Poniżej znajdziecie listę tych najbardziej przydatnych.
ID Przedmiotu | Nazwa Przedmiotu | Przykładowa Komenda |
---|---|---|
Różne przedmioty | ||
0000000F | Kredyty | player.additem 0000000F 100 |
0000000A | Digipick | player.additem 0000000A 100 |
Bronie | ||
0014920B | Despondent Assassin – Legendarny karabin | player.placeatme 0014920B 1 |
00329ABB | Eternity’s Gate – Legendarny karabin na cząstki | player.placeatme 00329ABB 1 |
0008AF62 | Revenant – Legendarny karabin | player.placeatme 0008AF62 1 |
000547A3 | Przełom | player.placeatme 000547A3 1 |
0026D963 | Wielki Wybuch | player.placeatme 0026D963 1 |
0002EB42 | Magstrzał | player.placeatme 0002EB42 1 |
00023606 | Magimpuls | player.placeatme 00023606 1 |
0026D96D | Miejski Orzeł | player.placeatme 0026D96D 1 |
Skafandry kosmiczne | ||
00065925 | Doświadczalny Skafander Nishina z Ogniem (Legendarny) | player.placeatme 00065925 1 |
0007B2B9 | Skafander Antixeno Strażnika UC (Legendarny) | player.placeatme 0007B2B9 1 |
0022B8F6 | Skafander Odkrywcy z Odpornością (Epicki) | player.placeatme 0022B8F6 1 |
0013F97D | Skafander Pokojowca | player.placeatme 0013F97D 1 |
00225FC9 | Kostium Potwora | player.placeatme 00225FC9 1 |
001F22BB | Skafander Babci | player.placeatme 001F22BB 1 |
Pakiety Wzmocnień | ||
0010A25D | Legendarny Pancerz UC AntiXeno | player.placeatme 0010A25D 1 |
0001754E | Pakiet Marka 1 | player.placeatme 0001754E 1 |
0021A86C | UC Pakiet Mocy | player.placeatme 0021A86C 1 |
Kaski | ||
00065926 | Reaktywny Kask Doświadczalny Nishina (Legendarny) | player.placeatme 00065926 1 |
0010A25E | Legendarny Kask Kosmiczny UC AntiXeno z Ogniem | player.placeatme 0010A25E 1 |
0013F97B | Kask Kosmiczny Pokojowca | player.placeatme 0013F97B 1 |
0001754F | Kask Kosmiczny Marka I | player.placeatme 0001754F 1 |
001F22BC | Kask Kosmiczny Babci | player.placeatme 001F22BC 1 |
Pomoc, jedzenie i napoje | ||
00003A26 | Ziemniaki | player.additem 00003A26 1 |
0000ABF9 | Pakiet Medyczny | player.additem 0000ABF9 1 |
002A9DE8 | Zestaw Awaryjny | player.additem 002A9DE8 1 |
0003D3A9 | Koktajl Antybiotykowy | player.additem 0003D3A9 1 |
0003D3AF | Iniekcja Antybiotykowa | player.additem 0003D3AF 1 |
0003D3AE | Pasta Antybiotykowa | player.additem 0003D3AE 1 |
00299592 | AMP | player.additem 00299592 1 |
Zasoby | ||
00246B6A | Adaptacyjna Rama | player.additem 00246B6A 1 |
000055B1 | Adhezyw | player.additem 000055B1 1 |
000055A8 | Kosmetyk | player.additem 000055A8 1 |
000055AF | Włókno | player.additem 000055AF 1 |
000055BA | Środek smarny | player.additem 000055BA 1 |
000777FD | Składnik odżywczy | player.additem 000777FD 1 |
000055A7 | Materiał ozdobny | player.additem 000055A7 1 |
000055A6 | Polimer | player.additem 000055A6 1 |
000055CC | Uszczelniacz | player.additem 000055CC 1 |
000055CE | Rozpuszczalnik | player.additem 000055CE 1 |
000055B9 | Materiał konstrukcyjny | player.additem 000055B9 1 | Frakcje |
10B30 | Karmazynowa Flota | player.paycrimegold 0 0 10B30 |
638E5 | Strażnicy Wolnych Gwiazd | player.paycrimegold 0 0 638E5 |
26FDEA | Ryujin Industries | player.paycrimegold 0 0 26FDEA |
22E53D | Urząd ds. Handlu | player.paycrimegold 0 0 22E53D |
5BD93 | Gwardia ZK | player.paycrimegold 0 0 5BD93 |
Jeśli na powyższej liście brakuje ID interesującego Cię przedmiotu, nic straconego! Istnieją jeszcze co najmniej dwa sposoby na jego odnalezienie:
Na koniec do Waszej dyspozycji pozostawiamy pełną listę kodów dostępnych w Starfieldzie. Oprócz tych wymienionych wcześniej znajdziecie tu bardziej zaawansowane komendy, które pozwalają na jeszcze większą ingerencję w grę. Za ich pomocą można modyfikować ustawienia oraz szczegóły rozgrywki, a także zmieniać jej zasady.
Musicie jednak pamiętać, że nierozważne korzystanie z kodów może skończyć się utratą danych zapisu, a w najgorszym przypadku uszkodzeniem gry i systemu komputera.
Komenda | Opis |
---|---|
Komendy Przełączników | |
tgm | Aktywacja Trybu Boga – Zapewnia całkowitą nieśmiertelność i nieskończoność amunicji. |
tim | Aktywacja Trybu Nieśmiertelności – Możesz otrzymywać obrażenia, ale nigdy nie spadniesz do 0 zdrowia. |
psb | Księga Czarów Gracza – Odblokowuje wszystkie dostępne moce. |
tdetect | Wyłącz Wykrywanie – NPC nie będą Cię już wykrywać. |
tcai | Wyłącz Sztuczną Inteligencję Walki – SI walki nie będzie już Cię atakować. Można wyłączyć i włączyć ponownie wprowadzając kod. |
tcl | Wyłącz Kolizje – Twoja postać przestaje kolidować z otoczeniem, umożliwiając latanie przez ściany i inne obiekty. Możesz to deaktywować i aktywować ponownie wpisując kod. |
tm | Wyłącz Menu – Wyłącza/włącza interfejs użytkownika. |
tfc | Tryb Kamery Swobodnej – Kamera zostaje odłączona od gracza i możesz swobodnie przemieszczać się po mapie. |
Komendy Ukierunkowane | |
additem (ID Przedmiotu) (Wartość) | Dodaj Przedmioty – Wskazane przedmioty zostaną dodane do Twojej postaci. |
(Ref ID).amod (OMOD ID) | Dołącz Modyfikacje Broni – Określone modyfikacje zostaną zastosowane do Twojej wybranej broni. Aby uzyskać ID referencyjne przedmiotu, kliknij na niego będąc w konsoli. Zobacz wszystkie ID przedmiotów do Starfield |
(Ref ID).rmod (OMOD ID) | Usuń Dołączone Modyfikacje Broni – Wskazane modyfikacje zostaną usunięte z Twojej wybranej broni. Aby uzyskać ID referencyjne przedmiotu, kliknij na niego będąc w konsoli. |
killall | Zabij Wszystkich NPC – Wszyscy NPC w danym obszarze zostaną zabici. |
kah | Zabij Wszystkich Wrogów – Wszyscy wrogowie w danym obszarze zostaną zabici. |
kill | Zabij NPC – aby wybrać NPC należy otworzyć konsolę, kliknąć na postać, a następnie wpisać komendę. Nie da się zabić ważnych dla fabuły NPC. |
resurrect | Ożyw NPC – Wybrany NPC zostanie ożywiony. Aby to zadziałało, musisz wybrać NPC będąc w menu konsoli, tak aby pojawiło się jego ID referencyjne, a następnie wpisać kod. |
unlock | Odblokuj Drzwi i Pojemniki – Odblokuj wskazane drzwi lub pojemnik. Aby to zadziałało, musisz wybrać drzwi będąc w menu konsoli, a następnie wpisać komendę. |
sexchange | Zmień Płeć Postaci – Zmienia płeć Twojej postaci na przeciwną. |
showmenu sleepwaitmenu | Menu Czekania/Spania – Szybki dostęp do menu czekania, pozwala regulować czas w grze. |
Komendy Gracza | |
player.setlevel (Wartość) | Zwiększ Poziom Postaci – Ustawia poziom Twojej postaci na określoną wartość. |
player.additem (ID Przedmiotu) (Wartość) | Dodaj Przedmioty do Ekwipunku – Wskazane przedmioty zostaną dodane do Twojego ekwipunku. Zobacz wszystkie ID przedmiotów do Starfield |
player.placeatme (ID Przedmiotu) (Wartość) | Pojaw Przedmiot/Stwora Przy Tobie – Określony przedmiot lub stworzenie pojawi się bezpośrednio przed Twoją postacią. |
player.paycrimegold 0 0 (ID Frakcji) | Zapłać za Nagrody – Pozostajesz na wolności, zachowujesz wszystkie skradzione przedmioty i spłacasz wszelkie niezapłacone nagrody za Twoją głowę dla określonej frakcji. |
showlooksmenu player 1 | Otwórz Kreator Postaci – Otwiera menu kreatora postaci, umożliwiając dostosowywanie wyglądu, imienia, pochodzenia i cech Twojej postaci. |
player.removeperk (ID Perku) | Usuń Umiejętności, Cechy i Pochodzenie – Określona umiejętność, cecha lub pochodzenie zostanie usunięta z Twojej postaci. Zobacz powyżej listę ID umiejętności, cech i pochodzenia. |
player.addperk (ID Perku) | Dodaj Umiejętności, Cechy i Pochodzenie – Określona umiejętność, cecha lub pochodzenie zostanie dodana do Twojej postaci. Pamiętaj, że musisz mieć wolne miejsce na dodatkowy per |
player.setav carryweight (Wartość) | Zwiększ Nośność – Ustawia nośność postaci na wskazaną wartość. |
psb | Księga Czarów Gracza – Wszystkie czary zostają odblokowane. |
Komendy Misji | |
saq | Uruchom Wszystkie Misje – Wszystkie główne i poboczne misje zostają rozpoczęte. Uważaj, ponieważ może to spowodować awarie gry, więc zachowaj ostrożność i upewnij się, że niedawno zapisałeś grę. |
caqs | Zakończ Główne Misje – Wszystkie główne misje zostaną zakończone. Uważaj, ponieważ może to spowodować awarie gry, więc postępuj ostrożnie. |
Pozostałe kody | |
ShowHighMaxHeights (shmh) | Prezentuje lub ukrywa dane o maksymalnej wysokości w wysokiej rozdzielczości. |
EnableStoryManagerLogging | Aktywuje logowanie menedżera historii. |
DumpPapyrusStacks (dps) | Zrzut wszystkich informacji o stosach Papyrus do logu. |
DumpPapyrusTimers | Zrzut wszystkich rejestracji timerów Papyrus do logu. |
DumpPapyrusLOSEvents | Zrzut wszystkich rejestracji zdarzeń Papyrus LOS do logu. |
DumpPapyrusDistanceEvents | Zrzut wszystkich rejestracji zdarzeń odległości Papyrus do logu. |
DumpPapyrusPersistenceInfo (dppi) | Zrzut wszystkich informacji trwałych w Papyrus dla wskazanego odniesienia. |
DumpPapyrusEventRegistrations | Zrzut wszystkich rejestracji zdarzeń Papyrus dla określonego obiektu (i skryptu). |
RunCompaction | Uruchamia kompaktację, jeśli to możliwe. |
ToggleImmortalMode | Przełącza tryb Nieśmiertelności (zdrowie/wytrzymałość/magia może maleć, ale nigdy nie spada do zera). |
SetSubgraphToDebug | Ustawia podgraf do debugowania. |
EnableRumble | Aktywuje lub dezaktywuje wibracje kontrolera. |
HavokVDBCapture | Przechwytywanie Havok VDB. |
ToggleNavmeshInfo | Przełącza tryb wyświetlania informacji o siatce nawigacyjnej, podobny do kamery mapy. |
PlaySyncAnim | Odtwarza zsynchronizowaną animację. |
SetFormKnown | Ustawia flagę „znane” na formularzu. |
SetDebugQuest | Ustawia zadanie jako jedyne możliwe do rozpoczęcia ze swojego typu zdarzenia. |
SetQuestAliasLogging | Aktywuje lub dezaktywuje logowanie aliasów dla zadania. |
SetRace (ID rasy) | Ustawia rasę dla wskazanego aktora. |
FindForm (find) | Szuka formularza. |
StartPapyrusScriptProfile (StartPSP) | Rozpoczyna profilowanie skryptu Papyrus. |
StopPapyrusScriptProfile (StopPSP) | Kończy profilowanie skryptu Papyrus. |
StartPapyrusFormProfile (StartPFP) | Rozpoczyna profilowanie skryptów Papyrus na formularzu. |
StopPapyrusFormProfile (StopPFP) | Kończy profilowanie skryptów Papyrus na formularzu. |
StartPapyrusStackRootProfile | Rozpoczyna profilowanie wszystkich stosów Papyrus, zaczynając od skryptu. |
StopPapyrusStackRootProfile | Kończy profilowanie wszystkich stosów Papyrus, zaczynając od skryptu. |
TogglePapyrusGlobalProfiler (TPGP) | Przełącza globalne profilowanie Papyrus (profiluje wszystko). |
PrintQuestSceneInfo | Drukuje do pliku informacji o zadaniu aktualny stan scen. |
IsInvulnerable | Czy aktor jest niewrażliwy? |
CollisionMesh | Przełącza informacje o kolizji siatki. |
HavokWorldStep (hkstep) | Przełącza informacje o krokach świata Havok. |
IsolateRendering | Aktywuje izolowane renderowanie dla wybranego obiektu. |
ToggleWaterCurrentGeometry | Wyświetla lub ukrywa geometrię prądu wody. |
PerformAction | Wykonuje określoną akcję na wybranym aktorze. |
StartTrackPlayerDoors | Rozpoczyna śledzenie drzwi aktywowanych przez gracza. |
StopTrackPlayerDoors | Kończy śledzenie drzwi aktywowanych przez gracza. |
CheckPlayerDoors | Porównuje ścieżkę śledzenia gracza z celem ścieżki zadania. |
SetInChargen | Przełącza aspekty trybu Chargen [zapisywanieWyłączone] [czekanieWyłączone][wiadomośćAktywacjiWyłączona] |
ForceReset | Wymusza pełny reset gry. |
ForceCloseFiles | Zamyka główny plik i dodatki. Przydatne, gdy CreationKit zapisuje do dodatku, który jest również wczytywany w grze. Uważaj! Rozgrywka i nowe zapisy mogą być niestabilne. |
HotLoadPlugin (HLP) | Wczytuje lub ponownie wczytuje wskazany dodatek. Przydatne, gdy chcesz wprowadzić zmiany bez ponownego uruchamiania gry. Uważaj! Modyfikowane zadania zostaną zatrzymane (i w miarę możliwości uruchomione ponownie). Rozgrywka i nowe zapisy mogą być niestabilne. |
GenerateBendableSpline (Spline) | Generuje elastyczną instancję geometrii splajnu. |
Reload () | Przeładowuje wskazany skrypt Papyrus. |
TestAim | Testuje celowanie aktora. |
TestLook | Testuje spojrzenie aktora. |
PushCamera | Przesuwa kamerę do edytora. |
MoveToEditorCamera | Przenosi do kamery edytora. |
MoveToEditorSelection | Przenosi do wyboru edytora. |
PlaceFurnitureTester (PFT) | Umieszcza aktora, który będzie korzystać z wybranego mebla. Można określić typ aktora za pomocą opcjonalnego parametru. |
DumpConditionsFunctions | Wyjście bieżących liczników dla wywołań funkcji warunkowej. |
ReloadAnimationGraphs | Przeładowuje aktualnie wczytane grafy animacji. |
ToggleWeaponOverlay | Przełącza nakładkę broni. |
ForceDetect | Wymusza, aby wybrany aktor wykrył wskazanego aktora. |
ChangeAnimArchetype (caa) | Zmienia archetyp animacji wybranego aktora. |
ChangeAnimFlavor | Zmienia smak animacji wybranego aktora. |
SetAngryWithPlayer | Ustawia flagę „wściekły na gracza”. |
ForceRepath | Wymusza ponowne wyznaczenie ścieżki dla aktora. |
ForcePathFailure | Wymusza, aby ścieżka aktora nie powiodła się. |
DumpFormList | Wyrzuca zawartość danej listy formularzy do konsoli. |
TraceAnimationEvents | Śledzi zdarzenia animacji aktora. |
ShowMods | Pokazuje wszystkie modyfikacje właściwości na obiekcie. |
DumpInputEnableLayers | Wyrzuca wszystkie aktualnie używane warstwy aktywacji wejścia do konsoli. |
AttachMod | Dołącza mod do obiektu. |
RemoveMod | Usuwa mod z obiektu. |
SpawnTemplatedObject | Tworzy odniesienie do obiektu szablonowego. [obiekt, ilevel, pkeyword1, pkeyword2] |
CallFunction | Wywołuje funkcję papyrus na docelowym odniesieniu. Pierwszy parametr to funkcja, reszta to parametry. |
CallQuestFunction (cqf) | Wywołuje funkcję papyrus na zadaniu. Drugi parametr to funkcja, reszta to parametry. |
CallGlobalFunction (cgf) | Wywołuje globalną funkcję papyrus. Pierwszy parametr to funkcja, reszta to parametry. |
ResetInputEnableLayer | Resetuje wszystkie kontrole wyłączenia na konkretnej warstwie aktywacji wejścia. |
ForceEnablePlayerControls (fepc) | Wymusza aktywację kontroli gracza, niezależnie od warstw, patrz EnablePlayerControls. |
ResetForceEnabledPlayerControls | Resetuje wszystkie wymuszone aktywacje kontroli gracza. |
GetActorRefOwner | Drukuje właściciela aktualnie wybranego odniesienia. |
SetActorRefOwner (saro) | Ustawia właścicielstwo aktualnie wybranego odniesienia dla wskazanego aktora (lub jeśli nie jest określony aktor, dla gracza). |
HasActorRefOwner (haro) | Zwraca 1, jeśli aktualnie wybrane odniesienie ma właściciela, lub 0 w przeciwnym przypadku. |
SetOutfit | Zmienia domyślny strój dla aktora. |
PassTime | Przesuwa wskazaną liczbę godzin, jakby gracz spał. |
LinkLocations | Łączy dwie lokalizacje pod danym słowem kluczowym. |
ShowLinkedLocations | Wyświetla wszystkie lokalizacje połączone z daną lokalizacją pod danym słowem kluczowym. |
SetLinkedRef | Łączy aktualne odniesienie z danym odniesieniem pod danym słowem kluczowym. |
ResetContainer | Resetuje aktualnie wybrany kontener, lub jeśli podasz „1”, zresetuje wszystkie kontenery. |
SetSceneForDebug | Ustawia aktualną scenę debugowania. |
PreloadExterior | Wstępnie wczytuje dane zewnętrzne dla aktualnie wybranego odniesienia. |
TestPath | Funkcja debugowania do testowania ścieżki. |
ToggleControlsOverly | Przełącza nakładkę kontroli. |
Refresh | Funkcja debugowania do odświeżenia odniesienia. |
DynamicResolution | Zmienia ustawienia dynamicznej rozdzielczości. |
TestLoadingMenu | Funkcja debugowania do otwierania/zamykania menu ładowania w wątku ładowania. |
RecalcInstanceData | Funkcja debugowania do przeliczania danych instancji dla wybranego odniesienia lub wszystkich wczytanych odniesień, jeśli nic nie jest wybrane. |
ToggleReferencePose | Przełącza wymuszanie animgraphu dla wybranego aktora, aby był w pozie odniesienia. Możesz określić „target” lub „rig” jako dodatkowe parametry. |
SetPersistLocation | Funkcja debugowania do ustawiania lokalizacji trwałości na odniesieniu. |
SetLocationRefType | Funkcja debugowania do ustawiania typu odniesienia lokalizacji dla lokalizacji na odniesieniu. |
ShowLocData | Funkcja debugowania do wyrzucania danych o lokalizacji. |
ReserveLoc | Funkcja debugowania do rezerwowania lokalizacji, dzięki czemu nie może być używana dla większości aliasów. |
UpdateAwakeSound (UAS) | Aktualizuje aktualnie świadomą pętlę aktora. |
SetHarvested | Oznacza aktualne odniesienie jako Zebrane lub nie. |
PauseScene | Wstrzymuje lub wznawia określoną scenę. |
SpawnDupe | Tworzy duplikat odniesienia wybranego odniesienia. |
DisableDistantReferences | Wyłącza odniesienia bardziej odległe niż określony dystans od wybranego odniesienia. |
FireAssert | Wysyła asercję (z przekazanym tekstem, jeśli dostępny). |
ForcePersistent | Wymusza, aby odniesienie stało się trwałe. |
PlayActionCamera (pac) | Odtwarza tę kamerę akcji na odniesieniu z odniesieniem docelowym. |
StopActionCamera | Zatrzymuje kamerę akcji. |
ChangeStance | Zmienia postawę aktora. |
AuditionWwiseEvent | Zestaw poleceń do przesłuchiwania zdarzeń Wwise. |
AuditionReverbForm (arf) | Wymusza, aby dany formularz pogłosu był aktywny. |
SetWwiseState (sws) | Ustawia globalny stan Wwise. |
BuildAnimationData (bad) | Buduje dane animacji dla aktora. |
SwitchSkeleton | Przełącza między standardowym a szkieletem chargen dla aktora. |
GetHelloorGreeting () | Wyświetla identyfikator informacji dla aktora mówiącego cześć/powitanie do parametru aktora. Jednym z nich powinien być gracz. |
SetBoneTintRegion | Dodaje dane dobarwienia kości do obiektu 3D, podając identyfikator regionu tego obiektu. |
SendDialogueEvent | Wysyła zdarzenie dialogowe dla wybranego aktora i aktora docelowego. |
SetForceSpeechChallengeAlwaysSucceed() | Gracz zawsze będzie odnosić sukces w próbach perswazji. |
SetForceSpeechChallengeAlwaysFail() | Gracz zawsze będzie ponosić porażkę w próbach perswazji. |
RunMaterialsAnalysis (rma) | Porównuje materiały wybranej referencji. |
CaptureMessages() | Przechwytuje komunikaty DebugString, USER1 i USER2 używając nasłuchiwania zdarzeń i wysyła je do CaptureMessage.Iua. |
ToggleTrijuice | Przełącza Trijuicing w renderze (może nieznacznie obniżyć jakość filtrowania tekstur kosztem poprawy wydajności). |
SetPresentThreshold (spt) | Ustawia procent (0-100) linii skanowania pokrywających się przed osiągnięciem progu wymiany: domyślnie 0 (zawsze wymieniaj). |
LinkFullAccount | Łączy pełne konto Bnet z kontem w grze: (nazwa użytkownika) (hasło). |
IsLoggedIn (isonline) | Czy gracz jest zalogowany do Bethesda.net? |
GetLegalDocs (getlegaldocs) | Pobiera listę wszystkich wymaganych dokumentów prawnych. |
AcceptLegalDoc | Akceptuje dokument prawny na podstawie jego ID: acceptlegaldoc (id). |
GetDataAttachment | Wyświetla dane z załącznika profilu Bethesda.net: getattachment (typ) (id). |
DeleteDataAttachment | Usuwa załącznik danych profilu Bethesda.net: deleteattachment (typ) (id). |
UploadCharacterData | Przesyła dane postaci jako załącznik danych profilu bnet. |
GetAttachmentLeaderboard (getattachmentleaderboard) | Pobiera stronę rankingu załączników: getattachmentleaderboard (typ załącznika) (typ rankingu). |
LoadUnitedData | Pobiera dane postaci z rankingu i zapisuje je w pamięci podręcznej. |
MakeUnityNPC | Aktualizuje NPC danymi z pamięci podręcznej Unity. |
SetVolumetricLighting Parameters (vl) | Ustawia parametry światła objętościowego. |
StartWorkshop (workshop) | Wejdź w tryb warsztatu, jeśli gracz znajduje się w obszarze możliwym do zabudowy warsztatu. |
ToggleVBlankOptim | Przełącza optymalizację VBlank. |
AddKeyword | Dodaje dany słowo kluczowe do referencji. |
RemoveKeyword | Usuwa dane słowo kluczowe z referencji. |
SetAmbientParticlesEnabled | Włącza(1)/wyłącza(0) cząsteczki otoczenia. |
RemoveOutposts() | Usuwa wyznaczony posterunek oraz wszystkie zbudowane elementy. |
SetESRAMSetup | Wymusza konkretną konfigurację ESRAM (-1 dla automatycznej konfiguracji). |
CallStackTraceDepth | Ustawia głębokość stosu wywołań podczas jego śledzenia. |
CommandedActivated | Poleca wybranemu aktorowi użycie referencji. |
EnableGalaxyMode | Włącza/wyłącza tryb galaktyczny. |
ToggleStarFieldDebug | Przełącza debugowanie pola gwiazd. |
SetStarFieldCoordinateScale() | Ustawia skalę współrzędnych pola gwiazd. |
SetStarSystemScale (sss) | Ustawia skalę systemu gwiazdowego. |
MoveToPlanet | Jeśli celem jest statek gracza, przenieś do lub daj ścieżkę pilotowi do (cel) (1 aby przeprowadzić pełną sekwencję skoku). |
SetOrbitSpeedScale | Ustawia globalną skalę prędkości orbity. |
InstanceNamingRules | Eksportuje dane reguł nazewnictwa instancji do pliku INRExport.txt. |
GetOrbisModInfo | Wyświetla informacje dotyczące plików gry mod Orbis. |
ToggleSceneDebug | Pokazuje stan debugowania sceny. |
SetFarClip | Ustawia wartość klipu dalekiego. (-1 aby wyczyścić nadpisanie) |
ToggleOverdraw | Przełącza nadrysowywanie. |
RecordScene | Przechwytuje zrzuty ekranu sceny. (EditorID sceny, [FPS 60 domyślnie]) |
LandOnPlanet (lop) | Lądowanie na planecie. (lop <szerokość geograficzna> ) |
TakeOffToSpace | Start w przestrzeń kosmiczną. |
PreviewBodyResources (pbr) | Podgląd zasobów dla planety. |
SendAffinityEvent | (AffinityEvent [ObjRef]) Uruchamia zdarzenie związane z przywiązaniem na opcjonalnej referencji obiektu. |
AddPower | AddPower (część) # |
RemovePower | RemovePower (część) # |
MatlockCapture | Wymusza realizację przechwycenia przez matlock. |
ToggleSnapNodeMarkers | Przełącza znaczniki węzłów snap. |
SetVoiceType | Ustawia typ głosu dla aktora. |
AddWorldSpaceToPlanet | Dodaje przestrzeń świata do planety. |
DebugDataProvider | Ustawia nazwę dostawcy danych UI, który chcemy debugować. |
LoadAll3D | Wczytuje wszystkie oczekujące 3D. |
PrintAllMenus (pam) | Wyświetla wszystkie aktywne menu. |
PrintAllInputContext (paic) | Wyświetla stos kontekstu wejściowego. |
AddPlotToBody (AddPlot) | Zaplanuj trasę do tego ciała niebieskiego. |
ReloadFaceData | Odśwież dane twarzy. |
SetGravityScale | Ustawia skalę grawitacji w komórce nadrzędnej referencji. |
PreviewBlock | PreviewBlock (nazwa_blokada) (biom). |
ExportTerrainTextures | Eksportuje tekstury terenu. |
ExportTerrainGrids | Eksportuje siatki terenu. |
ExportTerrainHeightMap | Eksportuje mapę wysokości terenu. |
ExportTerrainSplatMap | Eksportuje mapę plam terenu. |
ExportTerrainMaterialIndexMap | Eksportuje mapę indeksów materiałów terenu. |
ExportTerrainFiles | Eksportuje pliki terenu. |
UpdateTerrainClipmaps | Odświeża klipmapy terenu. |
ToggleDebugCamera | Przełącza kamerę debugowania (nazwa trybu). |
CyclePrevDebugCamera | Przełącz do poprzedniej kamery debugowania. |
CycleNextDebugCamera | Przełącz do następnej kamery debugowania. |
ToggleDebugCameraControls | Przełącza sterowanie kamerą debugowania. |
SetImGuiWindowFunction (siw) | Aktywuje okno ImGui. |
InvokeUIEvent | Wywołuje zdarzenie ui > c++. |
HotReloadUI | Na gorąco przeładowuje interfejs użytkownika SWFs. |
SetPosRelativeToRef | Funkcja skryptu do ustawiania pozycji wybranej referencji względem innej referencji (domyślnie względem gracza). |
FaceRef | Skieruj referencję w stronę innej referencji (domyślnie w stronę gracza) z dodatkowym kątem przesunięcia. |
SetWorkshopItem | Ustaw wskaźnik menu warsztatu na aktualnie wybraną referencję, jeśli istnieje. |
GenerateNavMesh | Generuje siatkę nawigacji na bieżącej komórce. |
LandOnPlanetAnimated | Lądowanie statku kosmicznego gracza z animacją. |
startNewGame | Polecenie uruchomienia nowej gry w głównym menu bez interfejsu użytkownika. |
ForcedBleedout | Wymusza wejście aktora w stan krwawienia. |
ForceConditionFormTrue | Wymusza, aby forma warunku była prawdziwa. argumenty: FromID, (włącz)0/1, (na stałe)0/1. |
ForceConditionFormFalse | Wymusza, aby forma warunku była fałszywa. argumenty: FromID, (włącz)0/1, (na stałe)0/1. |
LandOnPlanetBiome | Lądowanie na biomie planety. (lopb [nazwa_planety] [indeks biotopu] [(centrowane)0/1]) |
LandOnPlanetMarker | Lądowanie w miejscu oznaczonym na bieżącej planecie. |
TestAllPlanets | Testowanie planet. |
ClearLinkedRef | Usuń powiązaną referencję. |
SetLocalTime | Ustawia lokalny czas na bieżącej planecie, opcjonalnie aktualizując symulację galaktyki. |
ReloadMaterials | Ponownie wczytuje wszystkie materiały. |
PlacementOnCell | Testuje umieszczenie nakładki na komórce. (poc (index_komórki.x)(index_komórki.y)) |
ToggleWorkshopFlyCam | Przełącza latającą kamerę warsztatu. |
CheckBiomeMarker | Szuka zastosowań danego znacznika biotopu w załadowanym obszarze. |
TestBiomePlanet (tbp) | Tworzy pełną planetę wykorzystującą wyłącznie dany biotop i przenosi tam gracza. |
PreviewPattern | Podgląd wzoru. (nazwa_wzoru)(biotop) |
SetHavokDynamic | Ustawia ruch referencji jako dynamiczny z opcjonalną masą w kg. |
SetHavokKinematic | Ustawia ruch referencji jako kinematyczny. |
SetHavokActive | Ustawia aktywność havok dla referencji. |
SetHavokLOD | Ustawia poziom szczegółowości kolizji referencji. |
SetHavokLinearVelocity | Ustawia liniową prędkość referencji. |
SetHavokAngularVelocity | Ustawia kątową prędkość referencji. |
SetHavokCollisionLayer | Ustawia warstwę kolizji havok. |
SetHavokRagdollFriction | Ustawia tarcie szkieletu havok. |
SetHavokParam | Ustawia parametr havok. |
ShowHavokRagdollValues | Pokazuje wartości szkieletu havok. |
StartHavokPartTest | Rozpoczyna/resetuje test cząstek havok. |
StopHavokPartTest | Zatrzymuje test cząstek havok. |
SetOrientation | Ustawia orientację referencji. |
ToggleDebugText3D | Przełącza tekst debugowania w grze. |
ToggleBioOverlay | Przełącza nakładkę BI. |
ToggleMetricViewer | Pokazuje widok metryk. |
PrintMessage | Wyświetla wiadomość na ekranie (drukuj (wiadomość) (czas) (flaga czyszczenia poprzednich wiadomości)). |
AddDebugTest | Dodaje tekst debugowania do referencji (AddDebugText (tekst debugowania) (rozmiar) (kolor) (kolor tła) (kolor obramowania) (przesunięcieX) (przesunięcieY) (przesunięcieZ) (flaga przypięcia). |
DisableActorPackage | Wyłącza lub włącza pakiet aktora (DisableActorPackage (0/1)). |
StopBatchFile | Zatrzymuje działający plik wsadowy. |
CenterOnSpaceCell | Przenosi do określonej komórki kosmicznej, opcjonalnie można określić statek. |
DependencyGraphDump | Wykonuje zrzut grafu zależności. |
ToggleExperimentalShaders | Przełącza eksperymentalne shadery włącz/wyłącz. |
SetTestPlanetAndBiome | Ustawia testową planetę i biotop do testów wewnętrznych z znacznikami biotopów. (stpb [nazwa_planety] [forma biotopu | indeks biotopu]). |
tmm 1 | Dodaje na mapie znaczniki wszystkich obiektów w świecie. |
Niezależnie od tego, czy w Starfieldzie kody są przez Was używane, czy raczej traktowane jak zło ostateczne – mamy nadzieję, że przeżywacie w grze Bethesdy prawdziwą gwiezdną przygodę!
Może Cię zainteresować: