Elden Ring otrzymał aktualizację – patch 1.06 wprowadza sporo zmian i nowości

Autor
Miłosz "AlexB" Szubert
Filmoznawca z wykształcenia. Interesuje się wszystkim, co interesujące. Fan tenisa, koszykówki, komiksów, dobrych książek i gier strategicznych Paradoxu. Od niedawna domorosły Mistrz Gry (podobno wychodzi mu to całkiem nieźle).
Dziękujemy, że przeczytałeś cały artykuł. Jak go oceniasz?
5/5 - (1 głos)
| autor: Miłosz "AlexB" Szubert |Przeczytasz w 2 minuty
Zwiększ rozmiar tekstu
Elden Ring otrzymał aktualizację – patch 1.06 wprowadza sporo zmian i nowości

Niejedna recenzja Elden Ring podkreśla, że ta produkcja jest głównym kandydatem do gry roku. Nic dziwnego, gdyż to tytuł wyjątkowo grywalny i dostarczający mnóstwa frajdy. Sprawdziliśmy, co oferuje najnowsza aktualizacja.

Elden Ring patch 1.06 – poprawki w balansie

Najnowsza aktualizacja, jaką otrzymał Elden Ring, nosi sygnaturę 1.06. Wyszła ona zarówno na PC, jak i na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series X/S. Jest ona dość spora i skupia się na szeregu różnych elementów. Pierwszą nowością, której warto się przyjrzeć, są zmiany w balansie. Ekipa z FromSoftware postarała się m.in. o to, by nieco poprawić posługiwanie się Wielkimi Mieczami, Wielkimi Zakrzywionymi Mieczami oraz Wielkimi Młotami. Teraz można szybciej wyprowadzać nimi ataki oraz wcześniej wykonywać ruchy po akcji.

Ponadto usprawnień doczekały się takie elementy, jak:

  • kilka typów Popiołów Wojny,
  • odległość turlania się przy lekkim obciążeniu
  • czas niezbędny do kontry.

Co osłabią poprawki w balansie?

Poprawki w balansie oznaczają również, że pewne rzeczy zostały osłabione. Dla wielu graczy zapewne kiepską informacją jest fakt, że takiego „nerfa” doczekała się katana o nazwie Rzeka Krwi. Konkretnie chodzi o jej umiejętność specjalną, Układacz zwłok, która dotychczas w kilka minut była w stanie powalić nawet najpotężniejszych bossów. Obecnie nakładane przez nią nagromadzenie krwawienia jest wyraźnie mniejsze, przez co ciężej jest sprawić, by przeciwnik bardzo szybko się wykrwawił.

Ciekawe poprawki w trybie PvP i kooperacji

Kolejne ciekawe poprawki wprowadzone do Elden Ring przez aktualizację 1.06 dotyczą zabawy wieloosobowej. Gracze chętni do tego, by pomagać innym w walce z trudniejszymi bossami, mogą teraz wysyłać swoje znaki przywołań do wielu obszarów, w dodatku na dystans i bez konieczności teleportowania się do danego regionu. Sprawi to, że posągi przywołań w Pałacu Mohgwyna staną się na jakiś czas nieaktywne.

Przy okazji ekipa FromSoftware przygotowała pewne ułatwienie dla osób nieprzepadających za zabawą online. Otóż od teraz ukończenie zadania zleconego przez NPC znanego jako Białoszczęki Varre nie wymaga dokonania inwazji (czyli innymi słowy starcia PvP) na trzech innych graczy. Teraz wystarczy wyeliminować trzech wskazanych bohaterów.

Ponadto nowy patch do Elden Ring eliminuje szereg błędów oraz poprawia ogólną wydajność tytułu.

Chcesz wiedzieć więcej o Elden Ring? Zobacz:
Elden Ring – wymagania i opinie o grze
Komputronik Gaming Google News

Mogą Cię zainteresować:

Czytaj Więcej


Czytaj NANO