Night City jest dość osobliwym miejscem. Nawet w 2077 roku ludzie wierzą tu w tezy wygłaszane przez nieznane i tajemnicze osoby. Przekonasz się o tym podczas zadania Czerwony wieszcz w Cyberpunku 2077. Przygotuj się na długą przygodę, bowiem w trakcie tego zadania zwiedzisz spory kawałek świata gry.
Spis treści:
Zanim jednak skupię się na opisie przejścia wspomnianej misji, wyjaśnię warunki jej akceptacji. By podjąć się zadania Czerwony wieszcz w Cyberpunku 2077, należy najpierw ukończyć poboczny quest o nazwie A Like Supreme.
Jakiś czas po zaliczeniu tego zadania otrzymasz na telefon tajemniczą wiadomość z adresem strony. Po odczytaniu jej na dowolnym komputerze zadzwoń do poznanej w misji A Like Supreme Nancy Hartley, która poda V szczegóły dotyczące zlecenia.
Pierwszym krokiem będzie skierowanie się do miejsca zwanego Rancho Coronado. Należy znaleźć alejkę z efektownym muralem na ścianie jednej z kamienic.
Następnie trzeba zeskanować skrzynkę z bezpiecznikami i wbiec po metalowych schodach na przedostatnie piętro, na którym znajduje się wiszący na ścianie router.
Zhakuj wspomniany router, a następnie porozmawiaj na temat zlecenia z Johnnym.
Po krótkiej rozmowie na minimapie zaznaczony zostanie kolejny punkt podróży. Pojedź w wyznaczone miejsce i wyeliminuj znajdujących się tam przeciwników.
Po rozprawieniu się z wrogo nastawionymi postaciami przy jednej z nich znajdziesz plecak z zapisem rozmowy. Po jej przeczytaniu zeskanuj ciągnące się po ziemi kable, które doprowadzą Cię do przyczepy. Wejdź na jej dach, gdzie znajdziesz kolejny router, gotowy do zhakowania.
Kolejnym celem podróży będzie farma Biotechniki, którą mogłeś podziwiać przez moment w prologu Cyberpunka 2077. Po dotarciu na miejsce należy zeskanować zniszczoną barierkę znajdującą się na ziemi.
Następnie musisz wejść po drabinach na samą górę konstrukcji, gdzie znajdziesz kolejny router do zhakowania. Zrób to, po czym porozmawiaj z Johnnym, który w niewybredny sposób powie, co myśli o poszukiwaniach wieszcza.
Ostatnim przystankiem jest park rozrywki w Pacyfice. To właśnie tutaj musisz podejść do automatu z wróżbami, przy którym odbędziesz rozmowę z Johnnym, a także przekonasz się, kto tak naprawdę był tajemniczym wieszczem.
Jak na porządne zadanie poboczne przystało, przed V stoi podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego losu automatu. Możesz zostawić go w spokoju, ku uciesze Johnny’ego Silverhanda, wyłączyć go za pomocą znajdującego się obok routera lub wgrać wrogie oprogramowanie. Po dokonaniu wyboru zadzwoń do Nancy i zakończ zadanie.
Może Cię zainteresować: