Już tylko nieco ponad tydzień dzieli nas od premiery kolejnej produkcji studia FromSoftware, czyli twórców Dark Souls czy Elden Ring. Armored Core VI: Fires of Rubicon, gdyż o tym tytule mowa, zadebiutuje 25 sierpnia na PC oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Jeśli zamierzacie zagrać w ten tytuł na tej pierwszej platformie, to warto abyście zainteresowali się jego wymaganiami sprzętowymi.
Wymagania zostały opublikowane niedawno na Twitterze i na szczęście dla graczy nie są specjalnie wysokie. Do w miarę komfortowej zabawy (bez ray tracingu) wystarczy już czteroletni GeForce GTX 1650 lub siedmioletni Radeon RX 480. Oto, jak prezentują się szczegóły:
Twórcy zaznaczają, że powyższe wymagania sprzętowe Armored Core 6 obowiązują na dzień premiery i niewykluczone, że w przyszłości ulegną zmianie. Miejmy nadzieję, że nie na wyraźnie wyższe.
Armored Core VI: Fires of Rubicon jest kolejną odsłoną popularnej w wielu kręgach serii trzecioosobowych gier akcji, zapoczątkowanych w 1997 roku jeszcze w erze pierwszego PlayStation. W ramach zabawy przeniesiemy się na odległą planetę Rubicon 3, gdzie za sterami olbrzymich mechów będziemy toczyli boje o zasoby tajemniczej substancji, która z jednej strony jest w stanie zrewolucjonizować energetykę, lecz z drugiej stanowi olbrzymie zagrożenie.
W trakcie rozgrywki weźmiemy udział w szeregu rozmaitych misji i znajdziemy części do ulepszania naszego robota. Pozwolą one na dostosowanie go do naszego stylu rozgrywki.
Warto zaznaczyć, że Armored Core VI: Fires of Rubicon nie będzie typową grą typu soulslike. Z pewnością interesujące będzie zobaczyć, jak ekipa z FromSoftware po wieloletniej przerwie poradziła sobie w innym gatunku.
Może Cię zainteresować: